Publicystyka

Polacy stawiają na stolarkę przeciwwłamaniową

Polacy stawiają na stolarkę przeciwwłamaniową

W ciągu ostatnich lat wzrosła świadomość budujących, że alarm nie chroni przed włamaniem, a jedynie informuje o próbie włamania. Realną barierę dla włamywacza stanowią tzw. „antywłamaniowe” okna, drzwi i rolety.

Czytaj dalej
Liczymy na wzrost

Liczymy na wzrost

Jan Kidaj, prezes zarządu lubelskiego Aliplastu, rozmawiał z dziennikarzami lokalnej prasy o wpływie pandemii na wyniki firmy i jej plany inwestycyjne. Wyjawił, że pomimo wiosennego spowolnienia końcowy wynik w tym roku będzie bardzo pozytywny.

Czytaj dalej
Branża stolarki lubi pomagać

Branża stolarki lubi pomagać

Zapytaliśmy przedstawicieli branży jaką prowadzą działalność charytatywną, społeczną. Jesteśmy poruszeni tym, z jak szczerym zaangażowaniem i pasją przedstawiciele firm opowiadali nam o ich działaniach.

Czytaj dalej
Drzwi trzeba dotknąć

Drzwi trzeba dotknąć

Sylwia Ciszewska, szefowa firmy CAL, stała się nie tylko liderką tej firmy, ale też staje się dobrą twarzą całej branży stolarki. Na jednym z portali szefowa CAL-a tłumaczy np. co oznacza określenie „prawdziwe drzwi”:

Czytaj dalej
Nowoczesność i skuteczność – rolety zewnętrzne firmy Sun WinnerMultiPublikacja

Nowoczesność i skuteczność – rolety zewnętrzne firmy Sun Winner

Jak skutecznie zapobiec nadmiernemu nasłonecznieniu, nagrzewaniu się okien i pomieszczeń budynków? Idealnym rozwiązaniem będzie tutaj roleta zewnętrzna Screen.

Czytaj dalej
Polskie, czyli jakie?

Polskie, czyli jakie?

Świadomość nadchodzących, nieuchronnych, wielowymiarowych zmian, wydaje się być coraz powszechniejsza, także w Polsce. Jednym z obszarów zasługujących na szczególną uwagę, jest potencjalne miejsce Polski w rodzącym się, nowym, międzynarodowym podziale pracy.

Czytaj dalej
Niezły kabaret z promocją okien

Niezły kabaret z promocją okien

W świecie stolarki rzadko można zauważyć inicjatywy, które wychodzą poza ramy standardowej komunikacji. Ciekawym wyjątkiem jest firma Medrus, która weszła we współpracę z kabaretem internetowym Czwarta Fala. Czy odwaga się opłaciła? Okazuje się, że tak!

Czytaj dalej
Nowe podejście do lokowania produktu

Nowe podejście do lokowania produktu

Rozmowa z Norbertem Pieściukiem, właścicielem firmy Medrus, która postanowiła się zareklamować poprzez lokowanie swoich produktów i usług w skeczach internetowego Kabaretu Czwarta Fala. Oba filmy stworzone w ramach tej współpracy w ciągu zaledwie 10 dni osiągnęły ponad 600 tysięcy wyświetleń!

Czytaj dalej