Publicystyka

Kontaktron jako argument sprzedażowy

Kontaktron jako argument sprzedażowy

Grzegorze Bułat, product manager w firmie Maco Polska, podzielił się na łamach naszego miesięcznika pomysłem na oferowanie klientom kontaktronów już w momencie zakupu okien. To może budować przewagę ofertową.

Czytaj dalej
Cudze winy widzicie, lecz swoje skrywacie

Cudze winy widzicie, lecz swoje skrywacie

Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt, czyli cudze winy mamy na oku, własne za plecami – Zbigniew Mendel w swoim najnowszym felietonie pisze braku wrażliwości społecznej i roztropności przy próbach nowych regulacji, w odniesieniu do wynagrodzenia polityków.

Czytaj dalej
Obniżanie cen może być poważnym błędem!

Obniżanie cen może być poważnym błędem!

Zaciekłe wojny cenowe zwykle przegrywają wszyscy. To fatalna sytuacja nie tylko dla rynku, ale przede wszystkim dla twojej firmy.

Czytaj dalej
Odpowiedzialność za produkt w USA

Odpowiedzialność za produkt w USA

W USA spory sądowe dotyczące odpowiedzialności za produkt są znacznie częstsze niż gdziekolwiek indziej na świecie, a zasądzone odszkodowania bywają sensacyjnie wysokie. Poznaj kilka podstawowych zasad, które pozwolą ci oszczędzić pieniądze i chronić reputację firmy..

Czytaj dalej
Rośnie popyt na szkło

Rośnie popyt na szkło

Guus Boekhoudt, wiceprezes zarządu Guardian Glass odpowiedział na pytania dotyczące ostatnich zmian w koncernie ich wpływie na działalność firmy w Polsce. Szef Guardiana stwierdza rosnące ostatnio zapotrzebowanie na szkło.

Czytaj dalej
Wejście na rynek USA – od czego zacząć?

Wejście na rynek USA – od czego zacząć?

Wiele polskich firm myśli o wejściu na rynek amerykański. Oprócz poznania kultury biznesu, researchu marketingowego czy produktowego konieczne jest zapoznanie się z aspektami prawnymi prowadzenia działalności w tym kraju. Podpowiadamy, od czego zacząć.

Czytaj dalej
Przełamać atmosferę zagrożenia

Przełamać atmosferę zagrożenia

Całkiem niedawno, po podsumowaniu wyników I półrocza tego roku, napisałem, że tak naprawdę wygraliśmy jako branża to wiosenne starcie z koronawirusem. Nasze firmy wyszły z tego wzmocnione, przeorganizowane, zabezpieczone w swoich słabszych punktach

Czytaj dalej
Pracodawca, pracobiorca, konsument – kogo powinni wspierać w kryzysie rządzący?

Pracodawca, pracobiorca, konsument – kogo powinni wspierać w kryzysie rządzący?

O starciu różnych szkół ekonomii w dobie kryzysu oraz roli państwa w trudnych czasach w swoim felietonie pisze Zbigniew Mendel.

Czytaj dalej