Publicystyka

Krakowsko-góralskie pląsy

Krakowsko-góralskie pląsy

Dwie firmy naszej branży obchodziły w połowie września swoje Jubileusze 25-lecia działalności. Firma z Krakowa świętowała w Zakopanem, a w Krakowie świętowała firma z Nowego Sącza.

Czytaj dalej
Przyszłość to innowacyjność i elastyczność

Przyszłość to innowacyjność i elastyczność

Karolina Bykowska, menedżer firmy Porta KMI Poland, przypomina o konsekwentnych działaniach jej firmy w zakresie uświadamiania roli drzwi jako produktu lifestylowego, ale też o możliwościach samodzielnego projektowania takich drzwi.

Czytaj dalej
Czekają nas zmiany gigantyczne

Czekają nas zmiany gigantyczne

Michał Dudziak, szef GU Polska podzielił się z czytelnikami Forum Branżowego własnymi refleksjami na temat przyszłości i wyzwań jakie postawi ona przed nami wszystkimi. Zwraca uwagę na wpływ zmian globalnych na naszą branżę.

Czytaj dalej
Championy znad Wisły

Championy znad Wisły

Premier Mateusz Morawiecki dużo uwagi poświęcił ostatnio przedsiębiorcom branży stolarki, nazywając ich “polskimi Championami”. Były już Orły, były Tygrysy.. czas na Championy? A czy okna i drzwi nie stają się polską specjalnością w Europie?

Czytaj dalej
Wzrosty w tempie 10 procent

Wzrosty w tempie 10 procent

Leszek Gierszewski, prezes zarządu Drutexu, dobrze ocenia obecny sezon i widzi dla swojej firmy dobre perspektywy na przyszłe lata. Wydaje się, że wrócił dobry czas i dobra prasa dla producenta z Bytowa.

Czytaj dalej
SWISSPACER – najlepsze uszczelnienie krawędzi szyby zespolonejMultiPublikacja

SWISSPACER – najlepsze uszczelnienie krawędzi szyby zespolonej

W obliczu coraz wyższych wymagań w zakresie efektywności energetycznej elewacji szklanych coraz bardziej zyskuje na znaczeniu uszczelnienie krawędzi szyb zespolonych. Podczas gdy optymalizacja wartości współczynnika U szkła jest zdecydowanie nieekonomiczna, nadal istnieje znaczny potencjał w zakresie stosowanych uszczelnień i ramek dystansowych.

Czytaj dalej
Wiedza czerpana ze sklepu

Wiedza czerpana ze sklepu

Jarosław Baran, dyrektor ds. sprzedaży firmy SELT, jest gościem wrześniowego wydania Forum Branżowe. W wywiadzie padło wiele ciekawych spostrzeżeń i uwag o rynku, a nas najbardziej zainteresowała ta o roli informacyjnej sklepu internetowego.

Czytaj dalej
HENSFORT w efektownym filmie promuje PrzemyślMultiPublikacja

HENSFORT w efektownym filmie promuje Przemyśl

Pamiątki wielkiej europejskiej historii oraz bliskość dawnych polskich Kresów, Bieszczad i Lwowa powodują, że Przemyśl posiada wyjątkową atmosferę. O tym właśnie mieście, nazywanym „turystycznym sercem wschodu”, firma HENSFORT postanowiła nakręcić film reklamowy.

Czytaj dalej