Współpraca z pokoleniem milenialsów

Współpraca z pokoleniem milenialsów

W naturze ludzkiej leży krytyczne nastawienie do kolejnego pokolenia. Zamiast narzekać warto pozytywnie spojrzeć na zachodzące wokół zmiany. Otwartość, znajomość języków, ideowość kontrastują z nawykami starszych roczników. Tacy są milenialsi, czyli osoby urodzone około 1990 roku.

Czytaj dalej
5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie

5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie

LinkedIn oferuje wiele ciekawych opcji pomagających promować zarówno siebie, jak i swoją działalność lub firmę. Jedną z nich jest możliwość tworzenia wydarzeń. Przyjrzyjmy się bliżej tej funkcji.

Czytaj dalej
Skuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów

Skuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów

Marketerzy prześcigają się w podejmowaniu działań reklamowych w mediach społecznościowych. Nie wszyscy jednak odnoszą sukces. Źródłem porażki najczęściej jest jeden (lub więcej) z przedstawionych w tekście błędów.

Czytaj dalej
Czwarta fala COVID raczej pewna

Czwarta fala COVID raczej pewna

Minister zdrowia potwierdził, że wystąpienie czwartej fali pandemii COVID-19 jest raczej przesądzone. Lockdown jeśli nastąpi, to raczej tylko regionalnie, a problemy dotyczyć mogą obsady linii produkcyjnych.

Czytaj dalej
W kierunku niskoemisyjnej gospodarki – znaczenie deklaracji EPD

W kierunku niskoemisyjnej gospodarki – znaczenie deklaracji EPD

W związku z zieloną transformacją producenci wyrobów budowlanych muszą zmierzyć się ze zmniejszeniem emisji w produkcji i deklaracją środowiskową EPD.

Czytaj dalej
Fundacja rodzinna coraz bliżej?

Fundacja rodzinna coraz bliżej?

Został opublikowany projekt ustawy, który ma wprowadzić do polskiego porządku prawnego fundację rodzinną. Czy na takie przepisy czekali przedsiębiorcy?

Czytaj dalej
Marketing na nowe czasy

Marketing na nowe czasy

Rok 2020 w obszarze biznesu to czas przewartościowań oraz modyfikacji strategii: przekształcania modeli biznesowych, komunikacji marek z klientami, na rzecz…

Czytaj dalej
Cena okna referencyjnego

Cena okna referencyjnego

Na rynku okiennym muszą nastąpić gruntowne zmiany w praktyce marketingowej. Samo komunikowanie wymiaru okna, jego parametrów i ceny już nie wystarczą. Bo dla jakich powodów klient ma zapłacić 5x więcej za podobne okno?

Czytaj dalej