Gdzie będziemy za 10, 30 lat?

Gdzie będziemy za 10, 30 lat?

Zmiany w światowej gospodarce następują tak szybko, że warto zatrzymać się na chwilę i zastanowić, dokąd to prowadzi? Gdzie chcemy być jako kraj, jako przedsiębiorcy za 10, 30 lat? O tym rozmawiać będziemy w połowie października na OFS’22, z dr Jackiem Bartosiakiem.

Czytaj dalej
Pieniądze na okna leżą w dotacjach

Pieniądze na okna leżą w dotacjach

Wspólnie ze stowarzyszeniem Dom Bezpieczny uruchamiamy właśnie inicjatywę #Dotacjenaokna. Inicjatywa otwarta jest na każdą firmę i każdego zainteresowanego. Jesteś zainteresowany? Dołącz do nas – zróbmy to razem.

Czytaj dalej
OKNO z odzysku dla Ukrainy

OKNO z odzysku dla Ukrainy

Dwoje młodych ludzi, Zosia Jaworowska oraz Petro Vladimirow postanowili nie czekać na światowe fundusze, ale zacząć działać już dziś. Uruchomili oni projekt OKNO, którego celem jest zebranie kilkuset choćby używanych okien.

Czytaj dalej
Czy zabraknie nam stali?

Czy zabraknie nam stali?

Zawirowania na rynku stali powodują, że z dużymi obawami patrzą na biznes producenci okien i ślusarki otworowej. O ile w oknach pvc jest to tylko kwestia wzmocnień, o tyle producenci drzwi wejściowych czy bram bez stali obejść się przecież nie mogą.

Czytaj dalej
Co roku tracimy miliardy złotych

Co roku tracimy miliardy złotych

Liczyliśmy na to, że już w sezonie 2022 Krajowy Plan Odbudowy będzie wdrażany w naszym kraju, a branża stolarki doświadczy jego pierwszych pozytywnych skutków. Niestety zamiast europejskiego Zielonego Ładu mamy do czynienia z programem Polski Ład.

Czytaj dalej
Puls stolarki A.D. 2022

Puls stolarki A.D. 2022

Leszek Gierszewski z Drutexu, Mikołaj Placek z Oknoplastu oraz Jacek Siwinski z Veluxa kilka dni temu wypowiedzieli się dla Pulsu Biznesu na temat swoich prognoz na rok 2022. Optymizmem wcale nie powiało..

Czytaj dalej
Współpraca z pokoleniem milenialsów

Współpraca z pokoleniem milenialsów

W naturze ludzkiej leży krytyczne nastawienie do kolejnego pokolenia. Zamiast narzekać warto pozytywnie spojrzeć na zachodzące wokół zmiany. Otwartość, znajomość języków, ideowość kontrastują z nawykami starszych roczników. Tacy są milenialsi, czyli osoby urodzone około 1990 roku.

Czytaj dalej
5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie

5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie

LinkedIn oferuje wiele ciekawych opcji pomagających promować zarówno siebie, jak i swoją działalność lub firmę. Jedną z nich jest możliwość tworzenia wydarzeń. Przyjrzyjmy się bliżej tej funkcji.

Czytaj dalej