Skuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów

Skuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów

Marketerzy prześcigają się w podejmowaniu działań reklamowych w mediach społecznościowych. Nie wszyscy jednak odnoszą sukces. Źródłem porażki najczęściej jest jeden (lub więcej) z przedstawionych w tekście błędów.

Czytaj dalej
Czwarta fala COVID raczej pewna

Czwarta fala COVID raczej pewna

Minister zdrowia potwierdził, że wystąpienie czwartej fali pandemii COVID-19 jest raczej przesądzone. Lockdown jeśli nastąpi, to raczej tylko regionalnie, a problemy dotyczyć mogą obsady linii produkcyjnych.

Czytaj dalej
W kierunku niskoemisyjnej gospodarki – znaczenie deklaracji EPD

W kierunku niskoemisyjnej gospodarki – znaczenie deklaracji EPD

W związku z zieloną transformacją producenci wyrobów budowlanych muszą zmierzyć się ze zmniejszeniem emisji w produkcji i deklaracją środowiskową EPD.

Czytaj dalej
Fundacja rodzinna coraz bliżej?

Fundacja rodzinna coraz bliżej?

Został opublikowany projekt ustawy, który ma wprowadzić do polskiego porządku prawnego fundację rodzinną. Czy na takie przepisy czekali przedsiębiorcy?

Czytaj dalej
Marketing na nowe czasy

Marketing na nowe czasy

Rok 2020 w obszarze biznesu to czas przewartościowań oraz modyfikacji strategii: przekształcania modeli biznesowych, komunikacji marek z klientami, na rzecz…

Czytaj dalej
Cena okna referencyjnego

Cena okna referencyjnego

Na rynku okiennym muszą nastąpić gruntowne zmiany w praktyce marketingowej. Samo komunikowanie wymiaru okna, jego parametrów i ceny już nie wystarczą. Bo dla jakich powodów klient ma zapłacić 5x więcej za podobne okno?

Czytaj dalej
Sukcesja samoobsługowa

Sukcesja samoobsługowa

Sukcesję w przeciągu najbliższych pięciu lat planuje 57 proc. przedsiębiorstw rodzinnych. Nieodpowiednio przeprowadzone i źle przygotowane procesy, mogą stanowić zagrożenie dla naszej gospodarki.

Czytaj dalej
Trendy zmieniające rynek mieszkaniowy

Trendy zmieniające rynek mieszkaniowy

Nowe trendy, które spowodują konieczność dostosowania się do nowych zasad i znacząco zmienią rynek deweloperski w naszym kraju. Wygranymi zmian będą ich prekursorzy, firmy z wizją i horyzontami, które już dziś przygotowują swoją strategię na nadchodzącą przyszłość.

Czytaj dalej