Ewolucja branży

Ewolucja branży

Ryszard Dyka, dyrektor zarządzający MACO Polska jest bohaterem naszego wywiadu okładkowego w październikowym wydaniu miesięcznika Forum Branżowe. Tu dalsza część rozmowy, w której poruszamy tematy związane z pandemią i podejmowaniem trudnych decyzji w jej czasie, o prognozach na 2021 r. oraz innowacjach.

Czytaj dalej
Bezpieczna prognoza

Bezpieczna prognoza

Michał Komsta, dyrektor ds. eksportu w firmie Komsta Okna i Drzwi udzielił wywiadu do naszego październikowego wydania Forum Branżowego. Mówi w nim o funkcjonowaniu firmy w dobie pandemii, ambitnych planach inwestycyjnych oraz zmianach organizacyjnych i formalnych, które zaszły ostatnio w firmie.

Czytaj dalej
Liczymy na wzrost

Liczymy na wzrost

Jan Kidaj, prezes zarządu lubelskiego Aliplastu, rozmawiał z dziennikarzami lokalnej prasy o wpływie pandemii na wyniki firmy i jej plany inwestycyjne. Wyjawił, że pomimo wiosennego spowolnienia końcowy wynik w tym roku będzie bardzo pozytywny.

Czytaj dalej
Drzwi trzeba dotknąć

Drzwi trzeba dotknąć

Sylwia Ciszewska, szefowa firmy CAL, stała się nie tylko liderką tej firmy, ale też staje się dobrą twarzą całej branży stolarki. Na jednym z portali szefowa CAL-a tłumaczy np. co oznacza określenie „prawdziwe drzwi”:

Czytaj dalej
Nowe podejście do lokowania produktu

Nowe podejście do lokowania produktu

Rozmowa z Norbertem Pieściukiem, właścicielem firmy Medrus, która postanowiła się zareklamować poprzez lokowanie swoich produktów i usług w skeczach internetowego Kabaretu Czwarta Fala. Oba filmy stworzone w ramach tej współpracy w ciągu zaledwie 10 dni osiągnęły ponad 600 tysięcy wyświetleń!

Czytaj dalej
Kontynuujemy inwestycje

Kontynuujemy inwestycje

Rafał Kędziora i Grzegorz Wiśniewski, to właściciele firmy Wikęd, która w ostatnich latach rozwija się najbardziej dynamicznie ze wszystkich w naszej branży. Wydawało się, że mijająca pandemia powstrzyma nieco ten rozwój, a tymczasem okazuje się, że ani trochę..

Czytaj dalej
Dobra maszyna, gdy dobry serwis

Dobra maszyna, gdy dobry serwis

Marek Klimek, inżynier-konstruktor maszyn, właściciel firmy Prez-Met, rozmawiał z naszymi dziennikarzami przekonując, że to nie od narodowości konstruktora, ale tego co on ma głowie, zależy jako dobrą maszynę zaprojektuje.

Czytaj dalej
Kontaktron jako argument sprzedażowy

Kontaktron jako argument sprzedażowy

Grzegorze Bułat, product manager w firmie Maco Polska, podzielił się na łamach naszego miesięcznika pomysłem na oferowanie klientom kontaktronów już w momencie zakupu okien. To może budować przewagę ofertową.

Czytaj dalej