Czeka nas rok prawdy

Czeka nas rok prawdy

Marek Sprengel, współwłaściciel Awilux z Leszna, od wielu już lat skutecznie rozwija swoją firmę opierając się na rynku niemieckim. Z tego powodu ma dobry ogląd sytuacji u naszego zachodniego sąsiada i co ważne dzieli się chętnie swoimi spostrzeżeniami i prognozami na kolejny okres.

Czytaj dalej
Rynkowe doświadczenie sensoryczne

Rynkowe doświadczenie sensoryczne

Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski, jest współtwórcą programu „Salonowe Rewolucje” zmieniającego oblicza salonów sprzedaży. W wywiadzie mówi o tym, czym są Rewolucje, jaki jest cel tych działań.

Czytaj dalej
Proste współczynniki okien

Proste współczynniki okien

Adam Mścichowski, kierownik Mobilnego Laboratorium Techniki Budowlanej i twórca aplikacji SimplaFactor opowiedział na stronie internetowej o funkcjonalności tego nowego narzędzia do obliczania współczynników okiennych.

Czytaj dalej
Złote lata dla stolarki energooszczędnej

Złote lata dla stolarki energooszczędnej

Marcin Popkiewicz, fizyk jądrowy i popularyzator wiedzy o zmianach klimatycznych, wygłosił prelekcję na Ogólnopolskim Forum Stolarki, w której wykazał, że niekorzystne zmiany klimatyczne na Ziemii są zjawiskiem realnym i nieuchronnym.

Czytaj dalej
Mniej może dać więcej

Mniej może dać więcej

Paweł Bielak, prezes zarządu Vetrex, udzielił wywiadu redakcji naszego miesięcznika, w którym dzieli się swoją oceną rynku, jego dynamiki i perspektyw rozwoju. Dużo miejsca poświęca w nim współpracy z siecią sprzedaży i sposobom na zweryfikowanie nielojalnych partnerów.

Czytaj dalej
Digitalizacja będzie postępowała

Digitalizacja będzie postępowała

Adam Krużyński, szef handlowy Nice wypowiedział się ostatnio na temat postępów digitalizacji naszego świata i rozwoju technologii domów inteligentnych. Wynika z niego, że branża stolarki wcale nie musi być prekursorem nowych technologii.

Czytaj dalej
Kreatywność z rutyną

Kreatywność z rutyną

Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu Wiśniowski, odpowiedziała krótko i treściwie na pytania serwisu NowyMarketing.pl . Bardzo ciekawie mówi w nim o kreatywności i rutynie w marketingu.

Czytaj dalej
Elementy zarządzania budynkami

Elementy zarządzania budynkami

Mariusz Kołodziej, menedżer Pilkington IGP, udzielił wywiadu w listopadowym wydaniu Forum Branżowe, gdzie mówi dużo o historii szkła, ale też o jego wciąż rosnącej roli w architekturze. Zdaniem rozmówcy szkło ma ogromną przyszłość.

Czytaj dalej