Kreatywność z rutyną

Kreatywność z rutyną

Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu Wiśniowski, odpowiedziała krótko i treściwie na pytania serwisu NowyMarketing.pl . Bardzo ciekawie mówi w nim o kreatywności i rutynie w marketingu.

Czytaj dalej
Elementy zarządzania budynkami

Elementy zarządzania budynkami

Mariusz Kołodziej, menedżer Pilkington IGP, udzielił wywiadu w listopadowym wydaniu Forum Branżowe, gdzie mówi dużo o historii szkła, ale też o jego wciąż rosnącej roli w architekturze. Zdaniem rozmówcy szkło ma ogromną przyszłość.

Czytaj dalej
Najlepsze dopiero przed nami

Najlepsze dopiero przed nami

Leszek Gierszewski, założyciel i prezes zarządu Drutex SA, w reakcji na wypływające co chwila prywatne sprawy rodziny, podkreśla na każdym kroku stabilną sytuację kadrową w firmie i jej dobre perspektywy na przyszłość.

Czytaj dalej
Kadry w oknie

Kadry w oknie

Robert Konieczny, architekt z wieloma osiągnięciami, ambasador marki Fakro, twórca m.in. Domu Bezpiecznego, udzielił wywiadu, w którym mówi m.in. jak widzi rolę okna w architekturze.

Czytaj dalej
Dokręcanie śruby podatkowej

Dokręcanie śruby podatkowej

Andrzej Wiśniowski, największy w naszym kraju producent bram i ogrodzeń, udzielił wywiadu Gazecie Wyborczej, w którym apeluje do polityków: jeśli już nie chcecie pomagać, to przynajmniej nie przeszkadzajcie.

Czytaj dalej
Przyszłość to innowacyjność i elastyczność

Przyszłość to innowacyjność i elastyczność

Karolina Bykowska, menedżer firmy Porta KMI Poland, przypomina o konsekwentnych działaniach jej firmy w zakresie uświadamiania roli drzwi jako produktu lifestylowego, ale też o możliwościach samodzielnego projektowania takich drzwi.

Czytaj dalej
Czekają nas zmiany gigantyczne

Czekają nas zmiany gigantyczne

Michał Dudziak, szef GU Polska podzielił się z czytelnikami Forum Branżowego własnymi refleksjami na temat przyszłości i wyzwań jakie postawi ona przed nami wszystkimi. Zwraca uwagę na wpływ zmian globalnych na naszą branżę.

Czytaj dalej
Wiedza czerpana ze sklepu

Wiedza czerpana ze sklepu

Jarosław Baran, dyrektor ds. sprzedaży firmy SELT, jest gościem wrześniowego wydania Forum Branżowe. W wywiadzie padło wiele ciekawych spostrzeżeń i uwag o rynku, a nas najbardziej zainteresowała ta o roli informacyjnej sklepu internetowego.

Czytaj dalej