Publicystyka

Kryzysowi da się przeciwdziałać

Kryzysowi da się przeciwdziałać

Marcin Wiśniewski, prezes Wikędu wypowiedział się na temat skutków epidemii dla działalności jego przedsiębiorstwa. Podkreślił przede wszystkim, że negatywnym skutkom tego zjawiska można skutecznie przeciwdziałać.

Czytaj dalej
Krwiopijca krwiodawcą?

Krwiopijca krwiodawcą?

Ostatnie rekomendacje banków (np. Barometr Inwestycyjny Citigold z 2 czerwca 2020 r.), nie napawają optymizmem, skutkiem czego wspomniane banki rewidują…

Czytaj dalej
Kwietniowe rekordy sprzedaży stolarki ?

Kwietniowe rekordy sprzedaży stolarki ?

Paweł Wróblewski, POID: Związek POiD nie obawia się mimo wszystko wyzwań i zawsze szybko reaguje na zmiany w swoim otoczeniu rynkowym, aby tworzyć dla firm członkowskich sprzyjające warunki do rozwoju niezależnie od sytuacji na rynku.

Czytaj dalej
Sezon jeszcze niestracony

Sezon jeszcze niestracony

Andrzej Wyszogrodzki, prezes zarządu VBH Polska, jest Gościem czerwcowego wydania naszego miesięcznika. Szefowi VBH zadaliśmy pytanie o najbliższą przyszłość, na co usłyszeliśmy, że z takim pytaniem to najlepiej udać się do wróżki.

Czytaj dalej
Dziennik kwarantanny #3

Dziennik kwarantanny #3

Wynik negatywny testu niestety nie oznacza wcale, że wcześniej wyjdziemy na wolność. Możliwość skrócenia okresu obowiązkowej kwarantanny dotyczy jedynie osób, których zawód jest kluczowy przy zwalczaniu epidemii np. lekarz, pielęgniarka

Czytaj dalej
Marketing w trudnych czasach

Marketing w trudnych czasach

Gdy nadchodzi kryzys, większość firm wprowadza program oszczędnościowy, który zazwyczaj zaczyna się od cięć w marketingu. Jednak historia wielu przedsiębiorstw udowadnia, że reklama w takim okresie może przynieść wysokie plony. Zatem wydawać na marketing czy na nim oszczędzać?

Czytaj dalej
Dziennik kwarantanny #2

Dziennik kwarantanny #2

Czy zastanawialiście się, jak w praktyce wygląda odbywanie obowiązkowej kwarantanny oraz z jakimi obowiązkami się to wiąże? W dniu powstawania…

Czytaj dalej
Rynek niemiecki się ożywił

Rynek niemiecki się ożywił

Marek Sprengel, prezes Awilux ocenia, że „spadek zamówień na polskim rynku mieścił się w granicach spadków sezonowych, które nasza branża odnotowuje rokrocznie – czasem w marcu, w innym roku w maju, zależnie od pogody czy rozkładu długich weekendów.

Czytaj dalej