Publicystyka

Już w lipcu uruchamiamy program

Już w lipcu uruchamiamy program

Janusz Komurkiewicz z Fakro, kierujący związkiem POID informuje, że już w lipcu ta organizacja branżowa zamierza uruchomić program nakłaniający konsumentów do wymiany okien i drzwi. Brawo Związek!

Czytaj dalej
Na co postawić, panie premierze?

Na co postawić, panie premierze?

Prof. Jerzy Hausner, ekonomista, były wicepremier, wykładowca akademicki zwraca uwagę na nieodwracalność zmian, na nieuchronność zagrożeń jakie wynikają z globalizacji gospodarki i naszego życia. Podpowiada, jak się uodpornić.

Czytaj dalej
Gdzie jest związek branżowy?

Gdzie jest związek branżowy?

Jeśli widzicie czasem przejawy niechęci do Związku Polskie Okna i Drzwi, to nie jest to niechęć do organizacji branżowej, ale do ludzi, którzy z tej organizacji uczynili bezwolne narzędzie do realizacji celów marketingowych kilku dużych firm.

Czytaj dalej
Koncepcja czarnego łabędzia to defetyzm?

Koncepcja czarnego łabędzia to defetyzm?

Koronowirus w Europie, odświeżył niejako znaną od 2007 r. koncepcję  „Czarnego łabędzia” Nassima Nicholasa Taleba, sformułowaną przez niego w książce pod takim samym tytułem, z podtytułem: „o skutkach nieprzewidywalnych zdarzeń”.

Czytaj dalej
Jak pływanie bez majtek

Jak pływanie bez majtek

Zbigniew Mendel, były szef Gerdy i Izotermu, przyjął zaproszenie do wywiadu dla nas. Bardzo klarownie mówi w nim o przyczynach obecnego kryzysu, o sposobach działania w tych warunkach, ale też o perspektywie wyjścia z tego kryzysu.

Czytaj dalej
Łubu-dubu, niech żyje nam…

Łubu-dubu, niech żyje nam…

W ostatnich dniach otrzymaliśmy bardzo sympatyczny list od jednego z pracowników Drutexu, w którym wyraża swój podziw dla Firmy, która go zatrudnia i dla jej Prezesa. Gorąco zachęcamy naszych czytelników do naśladownictwa – chwalcie swoje Firmy!

Czytaj dalej
Uwaga na media tzw. „branżowe”

Uwaga na media tzw. „branżowe”

Dylemat z mediami branżowymi polega na tym, że w większości nie są to media informacyjne, a jedynie tablice do zawieszania tekstów PR-owych lub wprost reklamowych przesyłanych przez firmy i ich agencje. Przykładem jest ostatni komunikat CAB.

Czytaj dalej
Czy naszym zmartwieniem jest tylko inflacja?

Czy naszym zmartwieniem jest tylko inflacja?

W dyskusjach dominuje kwestia tempa otwierania sparaliżowanej gospodarki, a szerzej życia publicznego, zatrudnienia/bezrobocia oraz inflacji. Generalnie spodziewamy się dużej presji inflacyjnej, której skutki uderzą w zachowania i preferencje konsumentów oraz niestety oszczędności.

Czytaj dalej