Wejście na rynek USA – od czego zacząć?

Wejście na rynek USA – od czego zacząć?

Wiele polskich firm myśli o wejściu na rynek amerykański. Oprócz poznania kultury biznesu, researchu marketingowego czy produktowego konieczne jest zapoznanie się z aspektami prawnymi prowadzenia działalności w tym kraju. Podpowiadamy, od czego zacząć.

Czytaj dalej
Wspieramy sport i rekreację

Wspieramy sport i rekreację

Wypadek na mecie wyścigu Tour de Pologne w Katowicach uświadomił, że w zawodowym sporcie ryzyko dla zdrowia, a nawet życia sportowców, jest jednak wysokie. Inaczej jest w lokalnym sporcie i w rekreacji.

Czytaj dalej
Dziwne Forum na basenie – to nie my !!!

Dziwne Forum na basenie – to nie my !!!

Tzw. „Forum Stolarki”, które zapowiadane jest pod koniec sierpnia w Mszczonowie pod Warszawą nie jest imprezą organizowaną przez wydawcę miesięcznika „Forum Branżowe”. Nie mamy nic wspólnego z tym „wydarzeniem”.

Czytaj dalej
#KlientBezpieczny dla każdego fachowca

#KlientBezpieczny dla każdego fachowca

Na zewnątrz jeszcze słychać o wirusie, żele i maseczki wciąż obowiązkowe, a nam akurat zepsuła się pralka, lodówka albo zamek…

Czytaj dalej
Polski eksport do sieci sklepów DIY

Polski eksport do sieci sklepów DIY

Europejskie sklepy wielkopowierzchniowe typu „home improvement” to od lat atrakcyjny partner handlowy dla polskich producentów i dystrybutorów, chociaż sieci mają swoje wymagania

Czytaj dalej
Zarabiajmy pomimo wirusów

Zarabiajmy pomimo wirusów

W kwietniu i maju obserwowaliśmy dużą wstrzemięźliwość klientów przed odwiedzaniem salonów okienno-drzwiowych i zlecaniem wymiany stolarki. Czy podobna wstrzemięźliwość czeka nas jesienią, wraz z nadejściem drugiej fali epidemii?

Czytaj dalej
Dziennik kwarantanny #3

Dziennik kwarantanny #3

Wynik negatywny testu niestety nie oznacza wcale, że wcześniej wyjdziemy na wolność. Możliwość skrócenia okresu obowiązkowej kwarantanny dotyczy jedynie osób, których zawód jest kluczowy przy zwalczaniu epidemii np. lekarz, pielęgniarka

Czytaj dalej
Marketing w trudnych czasach

Marketing w trudnych czasach

Gdy nadchodzi kryzys, większość firm wprowadza program oszczędnościowy, który zazwyczaj zaczyna się od cięć w marketingu. Jednak historia wielu przedsiębiorstw udowadnia, że reklama w takim okresie może przynieść wysokie plony. Zatem wydawać na marketing czy na nim oszczędzać?

Czytaj dalej