Puls stolarki A.D. 2022
Leszek Gierszewski z Drutexu, Mikołaj Placek z Oknoplastu oraz Jacek Siwinski z Veluxa kilka dni temu wypowiedzieli się dla Pulsu Biznesu na temat swoich prognoz na rok 2022. Optymizmem wcale nie powiało..
Czytaj dalejWspółpraca z pokoleniem milenialsów
W naturze ludzkiej leży krytyczne nastawienie do kolejnego pokolenia. Zamiast narzekać warto pozytywnie spojrzeć na zachodzące wokół zmiany. Otwartość, znajomość języków, ideowość kontrastują z nawykami starszych roczników. Tacy są milenialsi, czyli osoby urodzone około 1990 roku.
Czytaj dalej5 pomysłów jak wykorzystać wydarzenia na LinkedInie
LinkedIn oferuje wiele ciekawych opcji pomagających promować zarówno siebie, jak i swoją działalność lub firmę. Jedną z nich jest możliwość tworzenia wydarzeń. Przyjrzyjmy się bliżej tej funkcji.
Czytaj dalejSkuteczna kampania w social mediach – unikaj tych 3 błędów
Marketerzy prześcigają się w podejmowaniu działań reklamowych w mediach społecznościowych. Nie wszyscy jednak odnoszą sukces. Źródłem porażki najczęściej jest jeden (lub więcej) z przedstawionych w tekście błędów.
Czytaj dalejCzwarta fala COVID raczej pewna
Minister zdrowia potwierdził, że wystąpienie czwartej fali pandemii COVID-19 jest raczej przesądzone. Lockdown jeśli nastąpi, to raczej tylko regionalnie, a problemy dotyczyć mogą obsady linii produkcyjnych.
Czytaj dalejW kierunku niskoemisyjnej gospodarki – znaczenie deklaracji EPD
W związku z zieloną transformacją producenci wyrobów budowlanych muszą zmierzyć się ze zmniejszeniem emisji w produkcji i deklaracją środowiskową EPD.
Czytaj dalejFundacja rodzinna coraz bliżej?
Został opublikowany projekt ustawy, który ma wprowadzić do polskiego porządku prawnego fundację rodzinną. Czy na takie przepisy czekali przedsiębiorcy?
Czytaj dalejMarketing na nowe czasy
Rok 2020 w obszarze biznesu to czas przewartościowań oraz modyfikacji strategii: przekształcania modeli biznesowych, komunikacji marek z klientami, na rzecz…
Czytaj dalej