Niezły kabaret z promocją okien

Niezły kabaret z promocją okien

W świecie stolarki rzadko można zauważyć inicjatywy, które wychodzą poza ramy standardowej komunikacji. Ciekawym wyjątkiem jest firma Medrus, która weszła we współpracę z kabaretem internetowym Czwarta Fala. Czy odwaga się opłaciła? Okazuje się, że tak!

Czytaj dalej
Obniżanie cen może być poważnym błędem!

Obniżanie cen może być poważnym błędem!

Zaciekłe wojny cenowe zwykle przegrywają wszyscy. To fatalna sytuacja nie tylko dla rynku, ale przede wszystkim dla twojej firmy.

Czytaj dalej
Odpowiedzialność za produkt w USA

Odpowiedzialność za produkt w USA

W USA spory sądowe dotyczące odpowiedzialności za produkt są znacznie częstsze niż gdziekolwiek indziej na świecie, a zasądzone odszkodowania bywają sensacyjnie wysokie. Poznaj kilka podstawowych zasad, które pozwolą ci oszczędzić pieniądze i chronić reputację firmy..

Czytaj dalej
Wejście na rynek USA – od czego zacząć?

Wejście na rynek USA – od czego zacząć?

Wiele polskich firm myśli o wejściu na rynek amerykański. Oprócz poznania kultury biznesu, researchu marketingowego czy produktowego konieczne jest zapoznanie się z aspektami prawnymi prowadzenia działalności w tym kraju. Podpowiadamy, od czego zacząć.

Czytaj dalej
Wspieramy sport i rekreację

Wspieramy sport i rekreację

Wypadek na mecie wyścigu Tour de Pologne w Katowicach uświadomił, że w zawodowym sporcie ryzyko dla zdrowia, a nawet życia sportowców, jest jednak wysokie. Inaczej jest w lokalnym sporcie i w rekreacji.

Czytaj dalej
Dziwne Forum na basenie – to nie my !!!

Dziwne Forum na basenie – to nie my !!!

Tzw. „Forum Stolarki”, które zapowiadane jest pod koniec sierpnia w Mszczonowie pod Warszawą nie jest imprezą organizowaną przez wydawcę miesięcznika „Forum Branżowe”. Nie mamy nic wspólnego z tym „wydarzeniem”.

Czytaj dalej
#KlientBezpieczny dla każdego fachowca

#KlientBezpieczny dla każdego fachowca

Na zewnątrz jeszcze słychać o wirusie, żele i maseczki wciąż obowiązkowe, a nam akurat zepsuła się pralka, lodówka albo zamek…

Czytaj dalej
Polski eksport do sieci sklepów DIY

Polski eksport do sieci sklepów DIY

Europejskie sklepy wielkopowierzchniowe typu „home improvement” to od lat atrakcyjny partner handlowy dla polskich producentów i dystrybutorów, chociaż sieci mają swoje wymagania

Czytaj dalej