Publicystyka

Chcieć to móc czy musieć to chcieć?

Chcieć to móc czy musieć to chcieć?

Doktor Zbigniew Mendel dzieli się refleksjami i wątpliwościami, które naszły po lekturze książki K. Raworth „Ekonomia Obwarzanka. Siedem sposobów myślenia o ekonomii XXI wieku”.

Czytaj dalej
Prognozy są optymistyczne

Prognozy są optymistyczne

Grzegorz Białczak, wiceprezes PORTA KMI POland, wypowiedział się na łamach gazety branżowej o perspektywach roku 2022 dla budownictwa i segmentu drzwi. Artykuł, powstał na bazie wystąpienia analityków CAB na jesiennym Ogólnopolskim Forum Stolarki.

Czytaj dalej
Faceci od sprzątania

Faceci od sprzątania

Piotr Rączkowski i Wojciech Szmyd wpadli na niecodzienny pomysł zorganizowania firmy dbającej o czystość w biurach, mieszkaniach, ale też sprzątających po ekipach remontowych. O tym skąd się wziął ten pomysł, w których kierunkach się rozwija i jakie ma perspektywy rozmawia jedna z naszych dziennikarek.

Czytaj dalej
Ceny surowców wzrosną?

Ceny surowców wzrosną?

Mikołaj Placek, szef Oknoplastu udzielił ostatnio wywiadu, w którym stwierdził, że kluczem do sukcesu w tak trudnych warunkach okazują się szybkość i elastyczność działania, tak aby zachować ciągłość produkcji i terminowość dostaw produktów. Może mieć rację.

Czytaj dalej
Budujemy, remontujemy i/czy jemy?

Budujemy, remontujemy i/czy jemy?

Zamieszanie z Nowym Ładem, stan i perspektywy relacji z Unią Europejską oraz inflacja, to nie jedyne wyzwania przed którymi stoimy. O niebezpieczeństwie zadłużenia kredytów hipotecznych oraz presji inflacyjnej pisze doktor Zbigniew Mendel.

Czytaj dalej
Pływając na zielonej fali

Pływając na zielonej fali

Dariusz Marczuk, dyrektor zarządzający Dormakaba Polska, udzielił naszej redakcji wywiadu, w którym poruszyliśmy m.in. temat coraz bardziej powszechnych wymagań środowiskowych oraz prowadzenia przez producentów stolarki polityki zrównoważonego rozwoju. Całość rozmowy w styczniowym wydaniu Forum.

Czytaj dalej
Puls stolarki A.D. 2022

Puls stolarki A.D. 2022

Leszek Gierszewski z Drutexu, Mikołaj Placek z Oknoplastu oraz Jacek Siwinski z Veluxa kilka dni temu wypowiedzieli się dla Pulsu Biznesu na temat swoich prognoz na rok 2022. Optymizmem wcale nie powiało..

Czytaj dalej
Nowa strategia komunikacji

Nowa strategia komunikacji

Jonasz Wiercioch, menedżer działu marketingu krakowskiego Oknoplastu, wyjawił na jednym z portali założenia nowej strategii komunikacji marketingowej tej firmy. Mówi w nim o tych założeniach, o nowej kreacji, ale też o przestarzałych sposobach komunikowania firm branży stolarki.

Czytaj dalej