Tracimy swoją marżę

Tracimy swoją marżę

Kamil Grodecki, szef podlaskiego Abakusa, podzielił się z czytelnikami Forum Branżowe, swoimi spostrzeżeniami na temat sytuacji rynkowej. Pan Kamil zwraca uwagę na niestabilność kalkulacji kosztowych, która pożera rentowność zleceń zakontraktowanych wcześniej.

Czytaj dalej
Aluminium zastąpi PVC i drewno

Aluminium zastąpi PVC i drewno

Jan Kidaj, założyciel Aliplastu, rozmawia z nami o cenach aluminium, ale też o przyszłości ślusarki aluminiowej. W przekonaniu szefa Aliplastu ramy aluminiowe będą stopniowo wypierać te tworzywowe i drewniane, gdyż są cieplejsze i bardziej ekologiczne.

Czytaj dalej
Zaproszenie do zwiększenia sprzedaży

Zaproszenie do zwiększenia sprzedaży

Krzysztof Domarecki, założyciel i były prezes Seleny, na Europejskim Kongresie Gospodarczym wyraził przekonanie o nadchodzącej dekadzie koniunktury gospodarczej, ale też zwrócił uwagę na konieczność współpracy przedsiębiorców ze strukturami państwowymi.

Czytaj dalej
Polacy budują i remontują

Polacy budują i remontują

Ryszard Florek, prezes Fakro, powiedział na konferencji Impact, że koronawirus nie zaszkodził branży budowlanej, jednak deweloperski boom powoduje obecnie brak surowca na rynku.

Czytaj dalej
Zarządzanie zmianą

Zarządzanie zmianą

W majowym numerze naszego miesięcznika „Forum Branżowe” zapytaliśmy marketingowców z branży o rewolucję w działaniach ich firm w dobie pandemii. Kontynuujemy te rozmowy. Oto wypowiedzi kolejnych menadżerów na temat zmian w strategiach marketingowych w ostatnim czasie.

Czytaj dalej
Stolarka jest zakładnikiem myślenia o komunikacji w kategoriach produktu

Stolarka jest zakładnikiem myślenia o komunikacji w kategoriach produktu

Gdyby przełożyć dominujący w branży stolarki sposób myślenia na inne kategorie gospodarki, to w logo marek motoryzacyjnych mielibyśmy auta, a na sprzęcie elektronicznym widniałyby symbole nawiązujące do pralek, lodówek czy laptopów – mówi Bartek Kotowicz, założyciel i członek zarządu IBRA Instytutu Brandingowego, inicjator „Przewodnika brandingowego”

Czytaj dalej
Rebranding to znacznie więcej niż zmiana logo

Rebranding to znacznie więcej niż zmiana logo

W ostatnich tygodniach kilka marek stolarki zaprezentowało swój rebranding. Co się kryje za tym hasłem i w jakim celu się go przeprowadza? Odpowiedzi na te pytania udzielił nam Krzysztof Karaś, brand consultant & brand designer w agencji brandingowej Cucaburra.

Czytaj dalej
E-commerce nie zastąpi dilerów

E-commerce nie zastąpi dilerów

Robert Jaśkiewicz, prezes zarządu Akant, udzielił wywiadu w majowym wydaniu Forum Branżowe, w którym podzielił się m.in. swoim doświadczeniem w e-commerce. Szefa Akantu zapytaliśmy czy możliwe jest, jego zdaniem, zastąpienie tradycyjnej sieci dystrybucyjnej sprzedażą internetową.

Czytaj dalej