Zarobić na innowacjach
Mikołaj Placek, prezes Oknoplastu, udzielił obszernego wywiadu, w którym nakreślił m.in. swoją wizję rozwoju rynku stolarki. Odniósł się do ogólnej sytuacji gospodarczej na świecie, podkreślając, że na tle innych segmentów okna czy drzwi radzą sobie całkiem dobrze.
Czytaj dalejWzrosty niewielkie, ale stabilne
Krzysztof Granicki, szef Pilkingtona w Polsce z optymizmem patrzy na obecny sezon. Wzrosty mogą być niewielkie, mówi, ale wszystko wskazuje na to, że stabilne, co jest obecnie najważniejsze.
Czytaj dalejDilerzy są wciąż ważni
Piotr Gmiński, prezes zarządu Gerda jest Gościem lutowego wydania naszego miesięcznika, gdzie opowiada o efektach minionego roku i planach na kolejny sezon. Jednym z wątków rozmowy jest digitalizacja firmy i nowy pomysł na sprzedaż.
Czytaj dalejDom reagujący dynamicznie
Janusz Komurkiewicz, członek zarządu Fakro twierdzi, że wszystkie produkty firmy Fakro oferowane są w wersji elektrycznej już od kilku lat, zapewniając dom ciepły, energooszczędny i dynamicznie reagujący na potrzeby użytkowników.
Czytaj dalejPatrzymy z optymizmem w przyszłość
Michał Dudziak, prezes zarządu G-U Polska podsumował miniony rok w firmie. G-U osiągnęło wzrost w sprzedaży i inwestuje w rozwój.
Czytaj dalejPotencjał e-commerce
Dariusz Miłek, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej CCC, wypowiedział się na jednym z portali na temat wyraźnych trendów, jakie uwidoczniły się w ub. roku w handlu. Czy dotyczą one także handu stolarką?
Czytaj dalejQuantum Glass nadchodzi…
Dawid Cycoń, prezes giełdowej spółki ML System, podzielił się w raporcie kwartalnym swoją oceną rozwoju rynku fotowoltaiki w Polsce oraz postępami we wdrażaniu szkła Quantum Glass.
Czytaj dalejBudujmy markę polskiej stolarki
Tadeusz Konaszuk, wynalazca i właściciel podlaskiej firmy Vikking, jest Gościem styczniowego wydania naszego miesięcznika. Jego firma odnosi sukcesy eksportowe dzięki…
Czytaj dalej