Przygotowani na spowolnienie

Przygotowani na spowolnienie

Dariusz Mańko, prezes zarządu Grupy Kęty pomimo pierwszych objawów spowolnienia gospodarczego, nie przypuszcza, aby w tym kwartale wydarzyło się coś dramatycznego – stawia raczej na stabilną sytuację na rynku.

Czytaj dalej
Bezpieczeństwo w wersji smart

Bezpieczeństwo w wersji smart

Andrzej Wiśniowski, obchodzący w sierpniu 30-lecie prowadzenia działalności gospodarczej pod marką Wiśniowski, udzielił wywiadu o sobie, swojej firmie i jej przyszłości. Nas urzekło spojrzenie Jubilata na nowe technologie i ich odbiorców.

Czytaj dalej
Spokojni o aluminium

Spokojni o aluminium

Tomasz Weśniuk, kierujący SoEasy System w Polsce, będzie gościem sierpniowego wydania Forum Branżowe. Z panem Tomaszem rozmawialiśmy o przeszłości segmentu aluminium, teraźniejszych jego rozwiązaniach, ale też o perspektywach na przyszłość.

Czytaj dalej
Folia czy taśma?

Folia czy taśma?

Z Grzegorzem Gonerą, właścicielem firmy Dambar w Kaliszu, rozmawiamy o tzw. ciepłym montażu oraz o pomysłach jak wyróżnić się na konkurencyjnym rynku.

Czytaj dalej
Mija czas okien otwieranych

Mija czas okien otwieranych

Z Henrykiem Pędzichem i jego synem Adamem, szefami mrągowskiego Adamsa, rozmawiamy w lipcowym Forum o przyszłości branży stolarki, o konstrukcjach okiennych i technologiach w produkcji. Panowie przewidują, że przyszłość należy do okien bez okuć, a ramy też wcale nie są w nich konieczne.

Czytaj dalej
Technologia dźwignią wzrostu

Technologia dźwignią wzrostu

Klienci B2B będą samodzielnie konfigurować, wyceniać i zamawiać stolarkę, tak jak już dziś skomplikowany, drogi produkt jakim są samochody Tesla – przekonuje w rozmowie z nami Wojciech Stanowski, właściciel firmy Best Okna.

Czytaj dalej
Wszystko zgodnie z planem

Wszystko zgodnie z planem

Kończy się pierwsze półrocze 2019 r. To dobry moment, by zapytać firmy o nastroje po pierwszych 6 miesiącach. Tym razem zapytaliśmy o to Marcina Szewczuka, szefa marketingu firmy Aluplast.

Czytaj dalej
Ciekawość rynku i klienta

Ciekawość rynku i klienta

Jan Kidaj, prezes zarządu Aliplast rozmawiał z portalem 4stars.pl o czynnikach sukcesu. Naszą uwagę zwróciła „ciekawość”, której pan Prezes poświęcił większy fragment tej rozmowy.

Czytaj dalej