Publicystyka

Rebranding to znacznie więcej niż zmiana logo

Rebranding to znacznie więcej niż zmiana logo

W ostatnich tygodniach kilka marek stolarki zaprezentowało swój rebranding. Co się kryje za tym hasłem i w jakim celu się go przeprowadza? Odpowiedzi na te pytania udzielił nam Krzysztof Karaś, brand consultant & brand designer w agencji brandingowej Cucaburra.

Czytaj dalej
E-commerce nie zastąpi dilerów

E-commerce nie zastąpi dilerów

Robert Jaśkiewicz, prezes zarządu Akant, udzielił wywiadu w majowym wydaniu Forum Branżowe, w którym podzielił się m.in. swoim doświadczeniem w e-commerce. Szefa Akantu zapytaliśmy czy możliwe jest, jego zdaniem, zastąpienie tradycyjnej sieci dystrybucyjnej sprzedażą internetową.

Czytaj dalej
Marketing na nowe czasy

Marketing na nowe czasy

Rok 2020 w obszarze biznesu to czas przewartościowań oraz modyfikacji strategii: przekształcania modeli biznesowych, komunikacji marek z klientami, na rzecz…

Czytaj dalej
Dierre Polska zaprasza do swojego nowego showroomuMultiPublikacja

Dierre Polska zaprasza do swojego nowego showroomu

Dierre, wiodący światowy producent najwyższej jakości drzwi wejściowych, otwiera showroom w Warszawie. Wydarzenie odbędzie się 18 maja w formule online. Zapraszamy!

Czytaj dalej
Największe wzrosty eksportu są poza Europą

Największe wzrosty eksportu są poza Europą

Maksymilian Miros, główny analityk Centrum Analiz Branżowych był bohaterem wywiadu okładkowego kwietniowego numeru miesięcznika Forum Branżowe. Poniżej bardzo ciekawy wątek eksportu polskiej stolarki, który nie znalazł się w gazecie.

Czytaj dalej
Gospodarka pro-ekologiczna

Gospodarka pro-ekologiczna

Tomasz Grela, prezes zarządu Aluprof SA oraz członek zarządu Grupy Kety, z okazji ogłoszenia nowej strategii firmy i jej nowego wizerunku, wystosował list, w którym objaśnia nowe, pro-środowiskowe idee, którymi będzie się kierować to przedsiębiorstwo.

Czytaj dalej
W kierunku robotyzacji

W kierunku robotyzacji

Wojciech Baszkowski, dyrektor zarządzający Dovista Polska udzielił wywiadu, w którym mówi m.in. o reakcji jego firmy na sytuację pandemiczną. Jedną z recept ma być modernizacja zakładu i inwestycje w nowe technologie.

Czytaj dalej
Czy trend na regionalność i tradycyjność dotyczy tylko branży FMCG?

Czy trend na regionalność i tradycyjność dotyczy tylko branży FMCG?

W branży spożywczej modne stały się produkty regionalne i tradycyjne. Zbigniew Mendel w swoim felietonie zadaje pytanie, czy tylko w świecie FMCG można stawiać na regionalizm produktów.

Czytaj dalej