Teksty do MultiPublikacji są nadsyłane przez firmy.

Dierre Polska zaprasza do swojego nowego showroomu

Red.: AK |Data publikacji: 2021-05-11

Firma Dierre Polska otworzyła właśnie w Warszawie swój showroom, w którym klienci mogą zobaczyć na żywo bogatą ofertę produktów w kilkunastu konfiguracjach. Oficjalne otwarcie odbyło się 18 maja 2021 roku w formule online. W uroczystości udział wzięli m.in. Rui Carreira, prezes Dierre Polska oraz Dominik Eymontt z Biura Architektonicznego FS&P Arcus, które zaprojektowało tę przestrzeń ekspozycyjną.

 Na 140 mkw. przestrzeni wystawowej klienci Dierre Polska klienci mogą zobaczyć drzwi wyeksponowane w sposób odzwierciedlający końcowy montaż we wnętrzach. Showroom, zaprojektowany przez zespół Arkadiusza Janowicza, Dominika Eymontta i Karoliny Piaścik z pracowni FS&P Arcus Architekci, stał się nie tylko wizytówką firmy, ale też miejscem spotkań i pracy dla inwestorów, deweloperów, projektantów oraz architektów.

Po raz kolejny wyróżniamy się w branży i jako pierwsi w Polsce eksponujemy nasze drzwi w unikatowy sposób, który ułatwi naszym klientom dobór produktów do wymagań projektowych i stylu danego wnętrza – mówił podczas ceremonii otwarcia Rui Carreira, prezes Dierre Polska.

Podczas otwarcia showroomu zaprezentowano nowość w katalogu tego włoskiego producenta – drzwi inwestycyjne płaszczowe przeciwpożarowe New Idra. Na polskim rynku zadebiutowały one na początku tego roku. Sporo uwagi poświęcono również na prezentację drzwi HIBRY, flagowego produktu premium w ofercie Dierre. Można je otwierać zarówno za pomocą klucza, jak i karty z aplikacji zdalnej. Istotna z perspektywy klientów jest w nich też unikatowa paleta wykończeń.


 Po 20 latach budowania pozycji wiodącego gracza na polskim rynku producentów drzwi i ponad  6 tys. zrealizowanych projektów w prestiżowych inwestycjach mieszkaniowych, biurowych oraz użyteczności publicznej, wciąż mamy apetyt na więcej! – mówi Anna Gałązka, CFO Dierre Polska. W planach na najbliższe lata jest rozwój sieci sprzedaży, wsparcia serwisowego, a także współpraca z lokalnymi partnerami przy nowych rozwiązaniach. Polski rynek docenia dojrzałość i niezawodność naszych produktów, a my widzimy potencjał dalszego rozwoju Dierre Polska, podkreśla Dyrektor Gałązka.

 Spółka Dierre właśnie otworzyła nowy showroom w Warszawie. Widać zatem, że ostatni rok był dla Was pomyślny?

W trudniejszych rynkowo czasach, klienci chętniej sięgają po sprawdzone produkty, które gwarantują niezawodność, takie, gdzie nie ma problemów z gwarancją. Zmieniają się trendy w branży, ale zawsze jest miejsce na rynku dla produktów, które pokazują swoją ponadczasową przewagę funkcjonalności.

Nowy showroom w Warszawie to miejsce, gdzie kliencie, będą mogli poznać zalety naszych rozwiązań. Architekci, inwestorzy, generalni wykonawcy to nasz kluczowy partner biznesowy, mam nadzieję, że znajdą w naszym showroomie wszystko to, co potrzebne do stworzenia ciekawych projektów.

Jako pierwsi w Polsce eksponujemy nasze drzwi w unikatowy sposób, tak żeby ułatwić dobór produktów do wymagań projektowych i stylu danego wnętrza. Produkty Dierre to nieograniczona paleta możliwości – drzwi wejściowe o zwiększonej odporności na włamanie oraz stalowe przeciwpożarowe. Od dębowych ponadczasowych klasyków po ostatni krzyk mody – czarne drzwi ze złotymi okuciami.

Transmisja z otwarcia showroomu

Czego szukają dziś klienci, jakie są trendy na rynku?

Drzwi do domu powinny zapewniać bezpieczeństwo. Jednak nie kosztem wyglądu wnętrza i komfortu użytkowania. Produkty Dierre od lat łączą te cechy – jesteśmy pierwszą firmą na świecie, która postawiła na połącznie niezawodnych technologii bezpieczeństwa z wyjątkowym designem opartym na wyszukanym włoskim wzornictwie. Od lat współpracujemy z czołowymi światowymi designerami i projektantami, takimi jak choćby włoska ikona projektowania użytkowego Giorgetto Giugiaro.

Co roku wprowadzamy na rynek nowe rozwiązania, jednak są to rozwiązania, które na lata wchodzą do kanonu. I tak np. jako pierwsi wprowadziliśmy na polski rynek zawiasy 3D, które umożliwiają elastyczne dopasowanie drzwi i podnoszą komfort użytkownikowi. Konkurencja próbuje zastosować to samo rozwiązanie w swoich produktach. Jednak kompletowanie drzwi z różnych części od różnych dostawców nigdy nie daje dobrych efektów. Inwestorzy wiedzą o tym i dlatego jesteśmy partnerem na rynku inwestycyjnym. Jako pierwsi wdrożyliśmy na rynek ościeżnice montowane przed tynkami na czas końcowych prac budowlanych i ościeżnice docelowe. Dzięki temu uszkodzenia podczas prac nie wpływają na wygląd drzwi. 

Gdzie można zobaczyć wasze produkty?

 Nasze produkty wzbogaciły takie prestiżowe projekty, jak Casa Solare we Wrocławiu, Hossa Gdańsk czy osiedla Riverview w centrum Gdańska. Wyliczać można długo, Dworzec Fabryczny w Łodzi, Browary Warszawskie, II Linia Metra Warszawskiego, prestiżowe Osiedle Marina na warszawskim Mokotowie, która została wyposażona w 700 sztuk drzwi antywłamaniowych. Do tego dołączamy jeszcze projekt Osiedle Harmonia Oliwska w Gdańsku – inwestycja ta została uznana za jedno z 10 najlepszych, nowych osiedli mieszkaniowych w Polsce.

Oficjalna strona Dierre Polska

Czym wyróżniają się Wasze produkty na rynku?

Drzwi Dierre są w całości zaprojektowane i wykonane w naszych fabrykach. To nasza przewaga konkurencyjna – mamy pełną kontrolę nad jakością produktów. Opracowanie i wdrożenie sprawdzonego produktu na rynek zajmuje nam ponad rok.  Standard w branży to kilka miesięcy! Stąd potem wynikają różnice w jakości. Potrzeba zespołu doświadczonych projektantów i technologów, aby przygotować niezawodny produkt. W ciągu 50-letniej historii firmy opracowaliśmy dziesiątki patentów na rozwiązania, które wciąż są w użyciu. W ostatnich latach zgłosiliśmy ponad 100 prób kopiowania naszych produktów przez konkurencję. To najlepszy dowód niezawodności naszych produktów. Niskie ceny produktów u konkurencji mogą na krótką metę przyciągać klienta, ale test czasu zdają tylko oryginały. Drzwi to produkt na lata. Mamy wiele doświadczeń z innych rynków, gdzie firmy oferujące podróbki naszych produktów nie wytrzymały próby czasu i zniknęły z rynku. Niestety, zostały ich produkty, do których klienci nie mogli znaleźć części zamiennych.

Czy niezawodność idzie w parze z innowacyjnością waszych produktów?

 Nad każdym produktem pracuje zespół doświadczonych inżynierów i ekspertów od jakości, funkcjonalności i wzornictwa. Pracujemy nad wdrożenie takich innowacyjnych rozwiązań, które mogą na stałe wejść do kanonu. Na przykład, mamy w ofercie model drzwi, HIBRY, które są wyposażone w karty magnetyczne. Jednak zamek i musi mieć dostęp do prądu stałego, nie baterii. To gwarantuje zachowanie standardów bezpieczeństwa. Nie możemy dopuścić do sprzedaży produktu, który pod hasłem innowacyjności oferuje złe rozwiązania. Trzeba przestrzegać przed takimi nowinkami technologicznymi. I taka jest też nasza rola na rynku, ustalania dobrych standardów innowacyjności i bezpieczeństwa produktów. Nieprzypadkowo marka Dierre jest powszechnie uznawana za innowacyjną. Nasze badania zaowocowały ponad 70 patentami. Aktualnie 10 z naszych rozwiązań ma ekskluzywne patenty.

 Czy planujecie dalszy rozwój na polskim rynku?

Polska jest jednym z kluczowych rynków grupy Dierre i chcemy tu się rozwijać korzystając z naszego dotychczasowego dorobku i silnej pozycji w branży inwestycyjnej. Rynek w Polsce docenia sprawdzone rozwiązania i produkty, które gwarantują niezawodną jakość. Dierre Polska to dziś, sieć oddziałów w Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i punktów partnerskich – w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i Krakowie. W planach mamy dalszy rozwój sieci w kluczowych miastach i rejonach Polski. Chcemy także wzmocnić naszą pozycję jako wiarygodnego dostawcy pierwszego wyboru dla inwestorów realizujących prestiżowe, kompleksowe projekty mieszkaniowe, biurowe, handlowe czy użyteczności publicznej. Równolegle rozwijamy usługi posprzedażowe, zgodnie z naszą dewizą – chcemy być z naszymi klientami – inwestorami, klientami docelowymi użytkującymi nasze drzwi – przez cały cykl życia naszych produktów.

Oficjalny profil Dierre Polska w serwisie LinkedIn

 

 

1