Wszystko zgodnie z planem

Wszystko zgodnie z planem

Kończy się pierwsze półrocze 2019 r. To dobry moment, by zapytać firmy o nastroje po pierwszych 6 miesiącach. Tym razem zapytaliśmy o to Marcina Szewczuka, szefa marketingu firmy Aluplast.

Czytaj dalej
Ciekawość rynku i klienta

Ciekawość rynku i klienta

Jan Kidaj, prezes zarządu Aliplast rozmawiał z portalem 4stars.pl o czynnikach sukcesu. Naszą uwagę zwróciła „ciekawość”, której pan Prezes poświęcił większy fragment tej rozmowy.

Czytaj dalej
Branża musi stawiać sobie wymagania

Branża musi stawiać sobie wymagania

Paweł Zajkowski z firmy ZED jest pierwszym doradcą klienta polecanym przez program Dom Bezpieczny. Rozmawiamy o perspektywach rozwoju salonów stolarki i dystrybucji w naszym kraju oraz o niemieckiej perspektywie.

Czytaj dalej
Okna i drzwi pełne innowacji

Okna i drzwi pełne innowacji

Mike Żyrek z krakowskiego Oknoplastu podzielił się swoim doświadczeniem poszukiwania nowych technologii. W opracowywaniu nowych rozwiązań dla producenta okien współpracuje on z naukowcami z wielu uczelni, a sięga także po technologie kosmiczne

Czytaj dalej
Plan zrealizowany

Plan zrealizowany

Zbliżamy się do końca pierwszego półrocza tego roku. To dobra okazja, by zapytać przedstawicieli branży, jaki jest ten rok dla ich firm. Na nasze pytania odpowiada Krystyna Baran, prezes zarządu firmy Wiśniowski.

Czytaj dalej
Od sieci nie uciekniemy

Od sieci nie uciekniemy

Ryszard Roczniak, właściciel podkarpackiej spółki Voster, jednego z większych producentów drzwi i dostawców dla sieci marketów budowlanych, udzielił wywiadu naszemu miesięcznikowi, opowiadając o swoim pojmowaniu tego biznesu.

Czytaj dalej
Usługi przyszłością branży

Usługi przyszłością branży

Eckhard Keill, prezes zarządu ROTO Frank Holding AG, dzieli się na łamach najnowszego biuletynu Roto Inside, swoimi spostrzeżeniami na temat wpływu polityki na gospodarkę. Mówi też o roli usług w branży stolarki.

Czytaj dalej
Nie zwalniamy, inwestujemy

Nie zwalniamy, inwestujemy

Arkadiusz Muś, właściciel PressGlassu, podzielił się z czytelnikami Forbesa swoim spojrzeniem na biznes i na politykę. Odniósł się również do informacji o możliwym kryzysie.

Czytaj dalej