Lider to dobry pracodawca

Lider to dobry pracodawca

Krzysztof Iwański, dyrektor HR w Dovista Polska, dla największego w Polsce producenta stolarki drewnianej odebrał wyróżnienie Dobry Pracodawca 2018 w XI edycji Programu Liderzy Społecznej Odpowiedzialności.

Czytaj dalej
Kobieta w męskiej branży

Kobieta w męskiej branży

Katarzyna Łebkowska, dyrektor ds. marketingu i PR firmy Gerda, udzieliła wywiadu, w którym mówi m.in. o udziale kobiet w branży stolarki, o tym, że kobiety muszą czasem mieć „większą siłę przebicia”.

Czytaj dalej
Drzwi, które budzą emocje

Drzwi, które budzą emocje

Artur Pęksyk, Porta: Drzwi to swego rodzaju symbol, także w naszych domach. To nie jest zwykły mebel czy kawałek drewna bez znaczenia. Drzwi mogą nas inspirować, dawać nam poczucie piękna i, jak żaden inny element domu, wyrażać nasze emocje.

Czytaj dalej
Kiedy rolety nazywano SKS-ami…

Kiedy rolety nazywano SKS-ami…

Andrzej Nawrocki, prezes zarządu przedsiębiorstwa HELLA Techniki Osłonowe, które we wrześniu obchodziło swoje 25-lecie w Polsce, udzielił wywiadu Gazecie Wrocławskiej. Wspomina w nim początki branży roletowej w Polsce.

Czytaj dalej
Koniec epoki strategii CCC?

Koniec epoki strategii CCC?

Paweł Kicun zarządzający łomżyńskim Domelem spotkał się z nami w swoim biurze w Łomży opowiadając o firmie, o jej inwestycjach, o dylematach z kadrą pracowników. W ocenie pana Pawła, choć on sam jest niewiele przecież starszy, to pokolenie wychowane na smartfonach i komputerach jest „jakieś inne”..

Czytaj dalej
W drodze po miliard

W drodze po miliard

Krystyna Baran, prezes zarządu firmy Wiśniowski wypowiada się o inwestycjach i planach rozwoju firmy z Wielogłowów pod Nowym Sączem.

Czytaj dalej
Czynniki sukcesu

Czynniki sukcesu

Mikołaj Placek, prezes Oknoplastu mówi o tym jakie są czynniki sukcesu jego firmy. Wśród najwazniejszych wymienia rolę komunikacji i zrozumienia rynku. Warto słuchać klientów – mówi.

Czytaj dalej
Stolarka bardziej sexy

Stolarka bardziej sexy

Tomasz Łapa: nie ma w tej branży organizacji, która troszczyła by się o to, by postrzegano nasz segment przemysłu jako bardziej „sexy”; jako ten, który mocno działa w eksporcie, wpływa na energooszczędność i bezpieczeństwo.

Czytaj dalej