Uwaga na media tzw. „branżowe”

Uwaga na media tzw. „branżowe”

Dylemat z mediami branżowymi polega na tym, że w większości nie są to media informacyjne, a jedynie tablice do zawieszania tekstów PR-owych lub wprost reklamowych przesyłanych przez firmy i ich agencje. Przykładem jest ostatni komunikat CAB.

Czytaj dalej
Czy naszym zmartwieniem jest tylko inflacja?

Czy naszym zmartwieniem jest tylko inflacja?

W dyskusjach dominuje kwestia tempa otwierania sparaliżowanej gospodarki, a szerzej życia publicznego, zatrudnienia/bezrobocia oraz inflacji. Generalnie spodziewamy się dużej presji inflacyjnej, której skutki uderzą w zachowania i preferencje konsumentów oraz niestety oszczędności.

Czytaj dalej
Złe wiadomości z banków

Złe wiadomości z banków

Najnowsze badanie wśród banków potwierdza, że z obecnego kryzysu będziemy wychodzić znacznie dłużej niż większość z nas myśli. Perspektywa roku 2022 – jako opcja zero, czyli dojścia do punktu wyjścia z roku 2019 – wydaje się być przejawem realizmu.

Czytaj dalej
cdn…

cdn…

Zbigniew Niemczycki, powiedział kiedyś: „Zabierzcie mi wszystko, zostawcie tylko kilku najlepszych ludzi. Gwarantuję, że w krótkim czasie odzyskam straty z nawiązką”. Czyż można w bardziej syntetyczny i przekonujący sposób wyrazić, co znaczy zaufanie..?

Czytaj dalej
Związkowi POID brakuje kadr i siły roboczej

Związkowi POID brakuje kadr i siły roboczej

Kwietniowe wydanie miesięcznika Builder publikuje artykuł przedstawiciela organizacji branżowej, w którym twierdzi, że „branża stolarki wciąż cieszy się dobrą kondycją”, a jej zmartwieniem jest „dostępność siły roboczej”. Czyżby jakaś prowokacja?

Czytaj dalej
Jak szybko ciąć koszty marketingu – poradnik

Jak szybko ciąć koszty marketingu – poradnik

W czasie kryzysu trzeba ciąć koszty. Dla wielu firm naturalnym celem oprócz cięcia herbaty, poniedziałkowych owoców i konferencji, będzie mocne uderzenie w dział marketingu. Ten artykuł to przekorny poradnik o tym, jak to cięcie zrobić dobrze.

Czytaj dalej
Kryzys w firmie budowlanej. Część II: Na co masz wpływ?

Kryzys w firmie budowlanej. Część II: Na co masz wpływ?

„Świat nie musi się skończyć” – przekonuje Wojtek Stanowski, właściciel debesto.com. W pierwszej części felietonu pisał o szansach dla firm budowlanych, które niesie kryzys. Teraz nadszedł czas, by opisać sprawy na które mamy wpływ w kryzysie.

Czytaj dalej
Kryzys w firmie budowlanej. Część I: Jakie przynosi szanse?

Kryzys w firmie budowlanej. Część I: Jakie przynosi szanse?

„Świat nie musi się skończyć” – przekonuje Wojtek Stanowski, właściciel debesto.com. W swoim dwuczęściowym felietonie pisze o szansach dla firm budowlanych, które niesie kryzys oraz o sprawach, na które mamy wpływ. 

Czytaj dalej