Publicystyka

Nowe oblicze BemaresMultiPublikacja

Nowe oblicze Bemares

Bemares już od kilku lat stawia na innowacyjne i nowoczesne produkty. Za dynamicznym rozwojem firmy nie nadążało jednak logo i dawne elementy identyfikacji wizualnej.

Czytaj dalej
Przyszłość mieszkaniówki pod znakiem zapytania

Przyszłość mieszkaniówki pod znakiem zapytania

W 2020 r. oddano do użytkowania niewiele ponad 220 tys. mieszkań i domów. Takie liczby kojarzyły się do niedawna wyłącznie z PRL, a ściślej z epoką Edwarda Gierka w latach 70. Czy utrzymujący się od sześciu lat silny trend wzrostowy uda się utrzymać?

Czytaj dalej
Patrzymy z optymizmem w przyszłość

Patrzymy z optymizmem w przyszłość

Michał Dudziak, prezes zarządu G-U Polska podsumował miniony rok w firmie. G-U osiągnęło wzrost w sprzedaży i inwestuje w rozwój.

Czytaj dalej
Jeżeli nie sprzedaż, to może chociaż zakupy?

Jeżeli nie sprzedaż, to może chociaż zakupy?

W swoim felietonie dr Zbigniew Mendel porusza często niedocenianą kwestię obszaru optymalizacji biznesowej, jaką są szeroko pojmowane zakupy towarów, usług, surowców, materiałów i komponentów produkcyjnych. Jak można tu zaoszczędzić?

Czytaj dalej
Potencjał e-commerce

Potencjał e-commerce

Dariusz Miłek, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej CCC, wypowiedział się na jednym z portali na temat wyraźnych trendów, jakie uwidoczniły się w ub. roku w handlu. Czy dotyczą one także handu stolarką?

Czytaj dalej
Bojar nowym polskim producentem szkła ogniochronnego  do systemu Ponzio PE78EI.MultiPublikacja

Bojar nowym polskim producentem szkła ogniochronnego do systemu Ponzio PE78EI.

Przez lata Bojar zdobył gruntowną wiedzę o szkle i jego zastosowaniu, zarówno w  przeszkleniach fasad, jak i w ogniochronnych systemach aluminiowych. 

Czytaj dalej
Quantum Glass nadchodzi…

Quantum Glass nadchodzi…

Dawid Cycoń, prezes giełdowej spółki ML System, podzielił się w raporcie kwartalnym swoją oceną rozwoju rynku fotowoltaiki w Polsce oraz postępami we wdrażaniu szkła Quantum Glass.

Czytaj dalej
Ja „mam” i ty „masz”… przedstawicieli

Ja „mam” i ty „masz”… przedstawicieli

Zasadnym wydaje się dziś rozważenie jeszcze jednej opcji: konsolidacji funkcjonalnej sił sprzedaży między podmiotami nie konkurującymi ze sobą bezpośrednio.

Czytaj dalej