Z szybami bez kłopotów

Z szybami bez kłopotów

Tomasz Wozowicz, wiceprezes firmy PressGlass, wypowiedział się w naszej sondzie na temat radzenia sobie z działaniem przedsiębiorstwa w dobie przeciwdziałania epidemii koronawirusa. Z dostawami szyb zespolonych nie ma żadnego problemu.

Czytaj dalej
Biznes działa dla zysku

Biznes działa dla zysku

Leszek Gierszewski, prezes i twórca Druteksu, podsumowuje miniony rok z uśmiechem na twarzy. Co prawda nie udało się zrealizować w pełni planów sprzedażowych, ale zyski są znów imponujące.

Czytaj dalej
Know-how sprzedawania

Know-how sprzedawania

Wojtek Stanowski, lider firmy Debesto.com, dynamicznie rozwijającego się dystrybutora stolarki, jest gościem Forum Branżowe. Bardzo udanie rozwija on internetową sprzedaż okien i drzwi, a źródeł swojego sukcesu upatruje w skoncentrowaniu się na sprzedaży.

Czytaj dalej
Instrukcja prewencyjna

Instrukcja prewencyjna

Marcin Szewczuk, szef marketingu Aluplast, rozmawiał z nami na temat powodów ewentualnego odwołania udziału w targach Fensterbau Frontale w Norymberdze. Dla handlowców krążących ciągle po całym kraju, zagrożenie koronawirusem wcale nie minęło.

Czytaj dalej
Prognozy całkiem trafne

Prognozy całkiem trafne

Marek Trzciński, były senator RP i właściciel Budvar Centrum, podzielił się z nami refleksją na temat zmian w technice okiennej. Pan Marek odniósł się do wywiadu, jakiego udzielił nam przed laty i postawionych tam tez.

Czytaj dalej
Zapotrzebowanie na bezpieczeństwo

Zapotrzebowanie na bezpieczeństwo

Bartosz Kaczorowski, dyrektor zarządzający AssaAbloy Poland, jest naszym rozmówcą w najnowszym, lutowym wydaniu Forum, mówiąc m.in. o mega-trendach rynkowych.

Czytaj dalej
Dekada wyzwań gospodarczych

Dekada wyzwań gospodarczych

Krzysztof Domarecki, prezes globalnej firmy Selena, również spodziewa się spowolnienia, ale zaznacza też, że jest to stały element cyklu w gospodarce i należy się do niego po prostu przygotować.

Czytaj dalej
Smart jest szansą tej branży

Smart jest szansą tej branży

Dzisiaj konsumenci nie rozumieją jeszcze, po co mieliby wydawać pieniądze na smart home, bo nie znają dobrze nowoczesnych rozwiązań budynkowych. Trzeba im uświadomić, że dom nie składa się jedynie z najprostszych okien, drzwi czy bram.

Czytaj dalej