Aktualności
Branżowisko #103 – Echa OFS 2021 Online. Internauci wybrali zwycięzcę StolArchi
Ten odcinek podcastu Branżowisko zdominowało Ogólnopolskie Forum Stolarki 2021 Online. Wielkie spotkanie naszej branży, które odbyło się w dniach 20-21 kwietnia 2021 r. przyciągnęło setki uczestników. Głównym tematem były perspektywy rozwoju rynku stolarki do 2030 roku, zarówno pod względem dystrybucji, marketingu, jak i uwarunkowań prawnych.
Czytaj dalejNagroda StolArchi 2021 – internauci wybrali
Choć to już czwarta edycja konkursu architektonicznego StolArchi, po raz pierwszy wśród jury konkursu zasiedli także internauci. Internetowe głosowanie na faworyta publiczności dobiegło końca. Które rozwiązania ze świata stolarki najbardziej przypadły czytelnikom naszego serwisu do gustu?
Czytaj dalejSelena ze wzrostem sprzedaży w 2020 r.
Selena jest zadowolona z wyników finansowych za 2020. Firma osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży na poziomie 4,4 proc.
Czytaj dalejDobre wyniki Akzo Nobel po I kwartale
Akzo Nobel podsumował, że przychody spółki w I kwartale były wyższe o 16 proc. w stosunku do 2020 r. Ten wzrost wynika z dużego popytu.
Czytaj dalejZmiany personalne w firmie Wiśniowski
Grzegorz Filipek, dyrektor zarządzający sprzedażą w firmie Wiśniowski, w maju odejdzie z firmy. Jego umowa wygaśnie formalnie z dniem 15 maja.
Czytaj dalejZnakomite perspektywy dla polskiej stolarki! OFS 2021 Online za nami
Zakończone wczoraj Ogólnopolskie Forum Stolarki 2021 Online przyciągnęło łącznie ponad 1000 uczestników, którzy poznali perspektywy rozwoju rynku stolarki do roku 2030. Menedżerowie branży okienno-drzwiowej usłyszeli wręcz sensacyjne informacje o tym, że w najbliższych latach popyt na ich wyroby wzrośnie ponad dwukrotnie. Dystrybutorzy z kolei z ulgą natomiast wysłuchali dyskusji, z której wynikało, że sprzedaż internetowa nie zdoła ich zastąpić i będą oni nadal ważnym ogniwem handlowego łańcucha pomiędzy producentem a inwestorem.
Czytaj dalejDuże inwestycje Dromy w moce produkcyjne
Droma otworzyła właśnie w Zabrzu nową halę produkcyjno-magazynowa z częścią biurowo socjalną. Firma planuje budowę dwóch kolejnych hal.
Czytaj dalejOFS 2021 Online – dzień drugi. Marketing i dystrybucja
Ogólnopolskie Forum Stolarki 2021 Online przyciągnęło pierwszego dnia setki uczestników! Drugi dzień zapowiada się równie ciekawie. Zobacz, jakie temat przygotowano na dziś.
Czytaj dalej