Aktualności

Rosną wydatki reklamowe firm

Rosną wydatki reklamowe firm

W czasach pandemii wydatki na reklamę wyraźnie osłabły. Jednak już ten rok przynosi wyraźne ożywienie, bo budżety na działania reklamowe powiększą się o ponad 11 proc. i będą o 40 mld USD wyższe aniżeli w 2019 r.

Czytaj dalej
Tradycja dwucyfrowych wzrostów Monolitu

Tradycja dwucyfrowych wzrostów Monolitu

Od kilku już lat Monolit osiąga co roku dwucyfrowe wzrosty przychodów, a jeszcze w 2016 roku wynosiły one zaledwie 22 mln zł. Obecnie firma zaliczana jest już do grona producentów stolarki o średniej wielkości, a ma ambicje piąć się wyżej.

Czytaj dalej
Branżowisko #117 – Wzrosty w pierwszym półroczu. Gdzie rośnie eksport

Branżowisko #117 – Wzrosty w pierwszym półroczu. Gdzie rośnie eksport

W tym odcinku Branżowiska mamy heroiczną walkę optymizmu z pesymizmem. Gdy Karol jest pełen czarnych myśli na temat rynkowej rzeczywistości i najbliższej przyszłości, Paweł stara się mu pokazać, że polska branża stolarki ma wiele powodów do radości. Czy te argumenty będą wystarczająco przekonywujące?

Czytaj dalej
American dream w Wielogłowach

American dream w Wielogłowach

Po niedawnej wizycie w Kornicach, tym razem premier Mateusz Morawiecki zawitał do Wielogłowów pod Nowym Sączem, do firmy Wiśniowski. Zapowiedział tam przedłużenie okresu konsultacji nad projektem podatków w nowym Polskim Ładzie.

Czytaj dalej
Wielkie zmiany w AIB

Wielkie zmiany w AIB

AIB w pierwszym półroczu otworzyło nową fabrykę, zmieniło logotyp i utworzyło nowa markę AIB+. Planuje także uruchomienie nowej linii.

Czytaj dalej
SCM wyda 100 mln euro na badania

SCM wyda 100 mln euro na badania

SCM planuje wydać 100 mln euro na badania i rozwój. Połowę wydatków sfinansuje z linii kredytowej od Europejskiego Banku Inwestycyjnego.

Czytaj dalej
Okna dachowe FAKRO – podwójna ochrona domu

Okna dachowe FAKRO – podwójna ochrona domu

Duże bryłki lodu mogą zniszczyć pokrycie dachowe, elewację, a nawet okna fasadowe, a tym bardziej dachowe. FAKRO wypuściło na rynek…

Czytaj dalej
Polska z dużym wpływem na wyniki Grupy Schüco

Polska z dużym wpływem na wyniki Grupy Schüco

Grupa Schüco zamknęła rok 2020 z obrotami w wysokości 1,695 mld euro, co było nieznacznie gorszym wynikiem niż ten osiągnięty w 2019 roku. Okazuje się, że Polska odegrała kluczową rolę przy odnotowanych przez firmę wzrostach sprzedaży działu tworzyw sztucznych.

Czytaj dalej