Sezon zapowiada się dobrze w Przemyślu

Red.: |Data publikacji:

Rekordowe wyniki eksportowe notuje w tym roku przemyski Hensfort, największy odbiorca systemów Deceunincka w Polsce. Jak poinformowano właśnie, sprzedaż na najważniejszych rynkach europejskich wzrosła tu o 40 proc.

Producent z Przemyśla, firma o 20-letnim doświadczeniu, zamknął miniony rok przychodami przekraczającymi 100 mln zł. Nie gorzej zaczął się obecny sezon. Szczególne profity przyniosła sprzedaż eksportowa, obecna już na 12 rynkach w Europie i Ameryce. Od 15 lat marka Hensfort obecna jest także w Niemczech, gdzie po 3 miesiącach tego roku odnotowała wzrost sprzedaży o 30 proc. Zdaniem kierownika działu niemieckiego, pani Eweliny Tais, jest to efekt wysokiej jakości produktów, ale też bardzo dobrych relacji z klientami. Owocuje tu praca okresu pandemii, kiedy firma pokazała, że można na nią liczyć także w najtrudniejszych momentach.

Przy tej okazji Andrzej Mazur, dyrektor handlowy Hensfort, powiedział:

Rok 2021 i początek 2022 to znaczne zwiększanie sprzedaży na rynkach zagranicznych. Opieramy się już nie tylko na krajach, w których budujemy pozycję od lat, ale również umacniamy się w nowych regionach, których perspektywy inwestycyjne na kolejne lata wydają się być niezwykle interesujące. Naszą siłę widzę przede wszystkim w zaufaniu jakie na przestrzeni lat zdobyliśmy u naszych klientów jak również w bogatej ofercie, w której główną rolę stanowią innowacyjne i jakościowe produkty.

Zobacz również

Pięćdziesiąt najlepszych okien i drzwi w Polsce

Pięćdziesiąt najlepszych okien i drzwi w Polsce

Po kilkuletniej przerwie po raz szósty zostały wybrane najlepsze okna i drzwi w Polsce w konkursie TopTen Hacks 2022.

ML System notuje niemal 40-procentowy wzrost sprzedaży

ML System notuje niemal 40-procentowy wzrost sprzedaży

ML System podliczył wyniki za trzy kwartały bieżącego roku. Firma odnotowała wzrost wartości sprzedaży o 39 proc.

AGC: w Europie spada popyt na szkło

AGC: w Europie spada popyt na szkło

AGC podliczył wyniki za trzy kwartały. Spółka jednocześnie informuje, że popyt na szkło w Europie spada, co wymaga korekt w działalności.

1