HÄFELE przeżyło atak hakerski

Red.: |Data publikacji:

Międzynarodowa Grupa Häfele mimo załamania spowodowanego pandemią stale się rozwija, choć tempo wzrostu osłabło. W roku 2021 odnotowała 22-procentowy wzrost sprzedaży, w 2022 – wyniósł on jedynie 10 procent. Obroty to ok. 1,87 mld euro i zostały wypracowane w oddziałach w 38 krajach przez blisko 8 tys. osób.

Wielki jubileuszowy weekend 100-lecia przedsiębiorstwa odbędzie się w centrali w Nagold w Niemczech od 21 do 23 lipca. Działania związane z rocznicą zaplanowano na cały rok. Natomiast niewątpliwie nieoczekiwanym i niepożądanym dodatkiem stał się cyberatak, który miał miejsce na początku lutego tego roku. W oddziałach na całym świecie zostały wyłączone wszystkie systemy. Jednak już po dwóch tygodniach firma była w stanie odbudować zdolność do dostarczania i wznowienia prawie pełnej działalności biznesowej. Ponadto zainwestowała dużą kwotę w zbudowanie całkowicie nowej architektury bezpieczeństwa IT.

Gregor Riekena, CEO Grupy Häfele:

Silna podstawa ekonomiczna, zdecydowane działania i globalna spójność były decydującymi czynnikami nie tylko do sprostania temu wyzwaniu, ale także do wyjścia z niego silniejszym. Po tym trudnym początku roku 2023 wszyscy jesteśmy tym bardziej szczęśliwi.

Häfele, które w swoim asortymencie ma m.in szeroką ofertę okuć drzwiowych i budowlanych,  oprócz innowacji i cyfryzacji koncentruje się też na całkiem innych działaniach. Kładzie duży nacisk na działania odpowiedzialne społecznie oraz ekologiczne, mające na celu oszczędzanie zasobów naturalnych. Kwestie zrównoważonego rozwoju od ubiegłego roku nabierają w firmie coraz większego znaczenia. Dowodem zaangażowania jest publikacja pierwszego raportu zrównoważonego rozwoju wiosną 2023 roku. A także przystąpienie do karty WIN ustanowionej przez kraj związkowy Badenia-Wirtembergia. W ten sposób przedsiębiorstwa zobowiązują się do przestrzegania zasad zrównoważonego zarządzania.

Zobacz również

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel podsumowało wyniki z pierwszego kwartału. Spółka odnotowała niewielki spadek w sprzedaży, ale prognozuje wzrost popytu na farby.

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.

1