Premierowa odsłona okna Luxe firmy OknoPlus

Red.: |Data publikacji:

11 października odbyła się premiera Luxe – autorskiego okna aluminiowego, opartego w całości o opatentowany profil stworzony przez OknoPlus. Wśród gości znaleźli się przedstawiciele „Forum Branżowego”.

Jak mówi firma, nowy produkt to nowa definicja luksusu, dlatego też wybór miejsca, gdzie miała miejsce premiera, nie był przypadkowy. Odbyła się w krakowskim hotelu Stradom House. Przybyłych powitał Wacław Figiel, prezes zarządu OknoPlus. Ponieważ osobiście nie mógł przybyć na premierę Krzysztof Gucwa, dyrektor generalny pomysłodawca okna, to nagrał on krótkie przemówienie do uczestników wydarzenia. W końcu nadeszła wyczekiwana chwila i zaprezentowano premierowe okno Luxe. Więcej szczegółów o nim zdradzili przedstawiciele firmy. Jedną z najważniejszych cech, które wyróżniają produkt, jest jego minimalistyczny design. Konstrukcja pozwala na ukrycie skrzydła, okuć i odwodnień, dzięki czemu zewnętrzna część okna wygląda jak stałe szklenie w ramie. Całość dopełniają bardzo wąskie profile, których szerokość wynosi zaledwie 57 mm, zaś od strony fasady widoczna szerokość profilu to 15 milimetrów. W produkcie zastosowano nowatorską technologię DSB (Double Static Base). Dzięki niej możliwe jest wykorzystanie zalet szklenia statycznego w oknach aluminiowych. Właściwości i parametry Luxe zostały przebadane w trzech niezależnych jednostkach certyfikujących – w tym w IFT Rosenheim.

W oknie zastosowano pakiety szybowe Climatop Prime od Saint-Gobain oraz profile aluminiowe Decalu w technologii So Easy. Podczas prezentacji wystąpili przedstawiciele dostawców wykorzystanych komponentów: Maciej Mańko, marketing manager w Saint-Gobain Glassolutions oraz Tomasz Weśniuk, członek zarządu So Easy System. Po części oficjalnej każdy mógł się przyjrzeć premierowemu oknu Luxe. Organizator przygotował wiele atrakcji na wieczór, jak np. ice show czy koncert „Osiecka po męsku” w wykonaniu Marcina Januszkiewicza.

 

Zobacz również

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel optymistycznie o rynku farb proszkowych w tym roku

Akzo Nobel podsumowało wyniki z pierwszego kwartału. Spółka odnotowała niewielki spadek w sprzedaży, ale prognozuje wzrost popytu na farby.

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.

1