Aktualności
W branży startują kampanie reklamowe mimo pandemii
Pandemia zdaje się nie mieć wpływu na aktywność marketingową firm z szeroko rozumianej branży stolarki. Co rusz w mediach można napotkać na przekazy reklamowe związane z oknami, drzwiami, bramami, czy automatyką. Teraz swoją kampanię rozpoczęła firma Somfy.
Czytaj dalejBranżowisko #71 – Spadki w Europie Wschodniej, Polflam inwestuje w badania
Przed Wami 71. odcinek podcastu Branżowisko, w którym skupiamy się na prognozach austriackiej firmy badawczej dotyczących sprzedaży okien w Europie Wschodniej. Czy czekają nas spadki, a jeżeli tak, to czy będą dotkliwe? No i najważniejsze pytanie – jak w tym zestawieniu wypada polska sprzedaż stolarki?
Czytaj dalejTargi Denkmal ruszą zgodnie z planem
Europejskie Targi Konserwacji i Restauracji Zabytków oraz Renowacji Starych Budowli Denkmal odbędą się w tym roku zgodnie z planem w dniach 5-7 listopada w Lipsku. Wydarzenie odbędzie się z zachowaniem reżimu sanitarnego.
Czytaj dalejWzrost przychodów branży budowlanej w Niemczech
Jak wynika z danych Federalnego Urzędu Statystycznego w Niemczech, branża budowlana odnotowała 11-proc. wzrost przychodów w lipcu w porównaniu z czerwcem. Badanie Instytutu Pastela pokazuje z kolei, że w Niemczech brakuje tanich mieszkań na wynajem.
Czytaj dalejTargi online PSB okazały się dużym sukcesem
Właśnie zakończyły się VI Jesienne Targi Grupy PSB. Firma zdecydowała się przeprowadzić tę imprezę po raz pierwszy online. Nowa formuła spotkała się z dużym zainteresowaniem firm i przełożyła się na wyższą frekwencję, niż to było w tradycyjnej wersji.
Czytaj dalejVeka otworzyła nową halę fabryczną
Veka w Skierniewicach otworzyła właśnie nową halę produkcyjną. Dostawca profili zamierza wkrótce wyposażyć ją w maszyny oraz zatrudnić nowych pracowników.
Czytaj dalejZwiązki namawiają do wymiany stolarki
Niemiecki związek Verband Fenster + Fassade intensywnie promuje walory użytkowe nowoczesnych okien, skupiając się obecnie na ich dźwiękoszczelności. To część ogólnoniemieckiej akcji „Okna mogą więcej”. W podobnym tonie utrzymana jest polska kampania „Wymiana stolarki + Dobry montaż” Związku POiD.
Czytaj dalejCzy trudny okres dla producentów szkła już minął?
Saint-Gobain podsumował I półrocze. Spółka zanotowała spadki ze sprzedaży o 12,3 proc. Poprawa koniunktury widoczna była jednak już w czerwcu.
Czytaj dalej