MACO – specjalista ICT

Data publikacji: 2021-09-17

Firma: MACO

Stanowisko: specjalista ICT

Miejscowość: Gliwice

Województwo: Śląskie

Branża: Dostawca

 

Do Twoich obowiązków będzie należało:
• rejestrowanie i opisywanie zapytań i przypadków problemowych w systemie biletowym oraz, w razie potrzeby, przekazywanie ich do 2. poziomu wsparcia w centrali,
• rozwiązywanie bieżących problemów i usterek technicznych oraz doradzanie w kwestiach aplikacyjnych i technicznych, wypracowywanie rozwiązań,
• wspieranie użytkowników od zgłoszenia problemu do jego rozwiązania,
• okresowa analiza elementów infrastruktury informatycznej, konserwacja sprzętu, sygnalizacja konieczności wymiany,
• organizowanie i konfigurowanie sprzętu komputerowego dla nowych pracowników,
• koordynacja współpracy z lokalnymi partnerami, zgodnie z wymaganiami grupowymi (producenci, dostawcy, konsultanci),
• lokalne wdrażanie standardów grupowych
• aktualizacja dokumentacji wszystkich odpowiedzialnych systemów.

Nasze oczekiwania:
• wykształcenie min. średnie informatyczne
• praktyczna znajomość infrastruktury informatycznej (sprzęt firmy HP, Aruba oraz APS), sieci komputerowych oraz systemów operacyjnych (Windows, Windows Server)
• mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (HelpDesk)
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego w mowie i piśmie
• wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i techniczne
• umiejętność priorytetyzowania zadań i organizacji pracy własnej
• umiejętność pracy pod presją czasu
• wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

Pracując dla nas możesz zyskać:
• pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej częścią austriackiej grupy kapitałowej
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• atrakcyjny system premiowy
• bogaty pakiet benefitów (dofinansowanie do posiłków, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, vouchery na wydarzenia kulturalne, imprezy integracyjne)
• szkolenia podnoszące kompetencje zawodowe