Partnerstwo w biznesie

Partnerstwo w biznesie

Izabela Tryba, dyrektor handlowa firmy OknoPlus rozmawia z naszą autorką o swojej karierze i drodze do branży stolarki. Jednym z tematów jest też kwestia „męskości” tego segmentu.

Czytaj dalej
Inteligencja branżowa

Inteligencja branżowa

Z  badania KFcati wynika, że ok. 20 proc. menedżerów branży stolarki regularnie czytuje co najmniej jedno czasopismo i jeden serwis internetowy poświęcony oknom, drzwiom lub bramom. Na tle badań ogólnopolskich to bardzo dobry wynik.

Czytaj dalej
Największe wzrosty przed nami

Największe wzrosty przed nami

Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska, udzielił wywiadu, w którym mówi o swojej firmie, o filozofii jej działania, o rozwoju technologii smartHome. Mówi też o rynku domów inteligentnych w Polsce.

Czytaj dalej
Bramy garażowe – krótka historia

Bramy garażowe – krótka historia

Powstanie bramy było odpowiedzią na jedną z najstarszych potrzeb człowieka – potrzebę bezpieczeństwa. Bramy garażowe stały się popularne wkrótce po wprowadzeniu na rynek auta dla masowego użytkownika.

Czytaj dalej
Nie monter, ale instalator

Nie monter, ale instalator

Adam Krużyński, dyrektor handlowy Grupy NICE, mówi w Forum o tym, dlaczego jego firma weszła w segment smartHOME i dlaczego jest to przyszłość branży stolarki.

Czytaj dalej
Budowlanka nie spowalnia

Budowlanka nie spowalnia

Jakub Lipiński, wiceprezes spółki Mercor SA, poinformował, że w tej firmie optymistycznie ocenia się perspektywy rynkowe i nie widzi się oznak spowolnienia.

Czytaj dalej
Ryzyko konfliktu w firmie rodzinnej

Ryzyko konfliktu w firmie rodzinnej

Agnieszka Krysik udzieliła nam wywiadu na temat rozwiązań prawnych w kwestii sukcesji w firmach rodzinnych. Zapytaliśmy m.in. o ryzyko związane z konfliktami w firmach rodzinnych

Czytaj dalej
MultiPublikacja: niech Twój marketing rozkwitnie na wiosnę

MultiPublikacja: niech Twój marketing rozkwitnie na wiosnę

Badania czytelnictwa prasy branżowej potwierdziły, że menedżerowie branży stolarki swoją wiedzę o rynku i przedsiębiorstwach czerpią z bardzo różnych źródeł. W jaki sposób więc do nich dotrzeć z informacją? Doskonałym narzędziem okazuje się MultiPublikacja

Czytaj dalej