Partnerstwo w biznesie
Izabela Tryba, dyrektor handlowa firmy OknoPlus rozmawia z naszą autorką o swojej karierze i drodze do branży stolarki. Jednym z tematów jest też kwestia „męskości” tego segmentu.
Czytaj dalejInteligencja branżowa
Z badania KFcati wynika, że ok. 20 proc. menedżerów branży stolarki regularnie czytuje co najmniej jedno czasopismo i jeden serwis internetowy poświęcony oknom, drzwiom lub bramom. Na tle badań ogólnopolskich to bardzo dobry wynik.
Czytaj dalejNajwiększe wzrosty przed nami
Radosław Borkowski, dyrektor zarządzający Somfy Polska, udzielił wywiadu, w którym mówi o swojej firmie, o filozofii jej działania, o rozwoju technologii smartHome. Mówi też o rynku domów inteligentnych w Polsce.
Czytaj dalejBramy garażowe – krótka historia
Powstanie bramy było odpowiedzią na jedną z najstarszych potrzeb człowieka – potrzebę bezpieczeństwa. Bramy garażowe stały się popularne wkrótce po wprowadzeniu na rynek auta dla masowego użytkownika.
Czytaj dalejNie monter, ale instalator
Adam Krużyński, dyrektor handlowy Grupy NICE, mówi w Forum o tym, dlaczego jego firma weszła w segment smartHOME i dlaczego jest to przyszłość branży stolarki.
Czytaj dalejBudowlanka nie spowalnia
Jakub Lipiński, wiceprezes spółki Mercor SA, poinformował, że w tej firmie optymistycznie ocenia się perspektywy rynkowe i nie widzi się oznak spowolnienia.
Czytaj dalejRyzyko konfliktu w firmie rodzinnej
Agnieszka Krysik udzieliła nam wywiadu na temat rozwiązań prawnych w kwestii sukcesji w firmach rodzinnych. Zapytaliśmy m.in. o ryzyko związane z konfliktami w firmach rodzinnych
Czytaj dalejMultiPublikacja: niech Twój marketing rozkwitnie na wiosnę
Badania czytelnictwa prasy branżowej potwierdziły, że menedżerowie branży stolarki swoją wiedzę o rynku i przedsiębiorstwach czerpią z bardzo różnych źródeł. W jaki sposób więc do nich dotrzeć z informacją? Doskonałym narzędziem okazuje się MultiPublikacja
Czytaj dalej