Aktualności

Najlepszy rok w MACO

Najlepszy rok w MACO

Maco podliczyło wyniki finansowe za rok 2020. Sprzedaż była najlepsza w historii firmy. Maco planuje także w tym roku wzrost sprzedaży.

Czytaj dalej
Branżowisko #109 – Eko-Okna inwestują poza Kornicami. Aluplast zwiększa moce produkcyjne

Branżowisko #109 – Eko-Okna inwestują poza Kornicami. Aluplast zwiększa moce produkcyjne

Tym razem bohaterem odcinka jest firma Eko-Okna, czyli największy producent okien PCW w Europie. Przedsiębiorstwo osiągnęło w I kwartale 2021 roku znakomite rezultaty i nie zamierza zwalniać tempa pod względem inwestycji.

Czytaj dalej
Dlaczego okucia drożeją?

Dlaczego okucia drożeją?

Stal jest jednym z surowców, który drastycznie podrożał w ostatnich miesiącach. Z tego metalu wytwarzane są m.in. okucia i wzmocnienia…

Czytaj dalej
Początek roku w MFO na dużym plusie

Początek roku w MFO na dużym plusie

MFO podsumowało I kwartał tego roku. Firma odnotowała wzrost zarówno w przychodach ze sprzedaży, jak i zysku.

Czytaj dalej
Ekspansja inwestycyjna Eko-Okien na Śląsku

Ekspansja inwestycyjna Eko-Okien na Śląsku

Podczas konferencji prasowej z udziałem Mateusza Kłoska, prezes Eko-Okien oraz Mieczysława Kiecy, prezydenta Wodzisławia Śląskiego, ogłoszono zakup ziemi na terenie miasta pod budowę zakładu produkcyjnego

Czytaj dalej
Polski rynek fasad na minusie

Polski rynek fasad na minusie

Jak wynika z danych zebranych przez Centrum Analiz Branżowych w raporcie pt. „Rynek szklanych fasad w Polsce 2020. Prognoza 2021-2022”, polskie firmy wykonały w ubiegłym roku mniej szklanych fasad niż w rok wcześniej. To temat najnowszego odcinka podcastu „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki”.

Czytaj dalej
Plusy, minusy #9 – polski rynek fasad

Plusy, minusy #9 – polski rynek fasad

Tym razem w naszym podcaście omawiamy polski rynek fasad, który w ostatnich latach dynamicznie się zmienia. Jak wygląda podsumowanie 2020 roku w tym segmencie w porównaniu z rekordowym sezonem 2019?

Czytaj dalej
Dobry początek roku w Selenie

Dobry początek roku w Selenie

Po korzystnych wynikach trudnego sezonu 2020 wrocławska Selena kontynuuje dobrą passę w obecnym roku. W I kwartale spółka zanotowała przychody w wysokości niemal 350 mln zł, co jest wartością o 23,6 proc wyższą niż w I kwartale ub. roku.

Czytaj dalej