Aktualności
Selena liczy na docieplenia i rynek ukraiński
Grupa Selena podsumowała pierwsze półrocze. W tym okresie spółka odnotowała rekordowe przychody ze sprzedaży i wzrost o 16,9 proc. w stosunku do roku ubiegłego.
Czytaj dalejDebesto zalicza kolejny dobry sezon
Debesto zalicza bardzo dobry sezon. We wrześniu firma przebiła już wyniki ze sprzedaży osiągnięte w całym 2021 r.
Czytaj dalejOkna dachowe już redukują zatrudnienie
Podobnie jak dilerzy, również producenci w różny sposób postrzegają obecną sytuację, z różnymi skutkami ich ona dotyka. Na ogół dostrzegają, że znajdujemy się w okresie przejściowym, kiedy to korzystamy jeszcze ze skutków okresu koniunktury na wyroby stolarki.
Czytaj dalejPoznaj najlepsze modernizacje budynków w Polsce
Już 28 września, podczas uroczystej gali w Zamku Królewskim, poznamy laureatów 26. edycji konkursu „Modernizacja Roku & Budowa XXI w.”, w tym laureata naszego redakcyjnego wyróżnienia. Forum Branżowe jest partnerem tego wydarzenia.
Czytaj dalejMACO rusza w europejską trasę
The MACO Innovation Tour to zapowiadany od dłuższego czasu program zastępczy tej firmy za targi Fensterbau Frontale 2022 i 2022. Specjalnie zaprojektowana ciężarówka, będąca mobilnym showroomem, rusza wkrótce w trasę po Europie, rozpoczynając od Polski.
Czytaj dalejHuty szkła zostaną uratowane?
Rząd zaproponował tarczę energetyczną dla najbardziej energochłonnych przedsiębiorstw, w tym również dla hut szkła. Ewentualna rekompensata wzrostu kosztów energii dla pozostałych firm zależeć będzie od decyzji Komisji Europejskiej.
Czytaj dalejEko-Okna podwoiły sprzedaż i promują dotacje
Rekordowe pod względem sprzedażowym ostatnie lata w Eko-Oknach wciąż trwają. Po sześciu miesiącach tego sezonu firma odnotowała przychody w wysokości ponad 2,1 mld zł, co jest wartością przewyższającą przychody całego roku 2020.
Czytaj dalejBranżowisko #176 – Hakerzy niepokoją branżę. Stabilność i współpraca kluczem do sukcesu Roto
W 176. odcinku podcastu Branżowisko gościmy w siedzibie firmy Roto Frank Okucia Budowlane. Przedsiębiorstwo świętuje w tym roku 30-lecie obecności w Polsce, o czym porozmawialiśmy z Pawłem Szkodziakiem, dyrektorem ds. marketingu tej firmy.
Czytaj dalej