Technologia dźwignią wzrostu

Technologia dźwignią wzrostu

Klienci B2B będą samodzielnie konfigurować, wyceniać i zamawiać stolarkę, tak jak już dziś skomplikowany, drogi produkt jakim są samochody Tesla – przekonuje w rozmowie z nami Wojciech Stanowski, właściciel firmy Best Okna.

Czytaj dalej
Z nami kupisz taniej okna, drzwi, rolety, bramy

Z nami kupisz taniej okna, drzwi, rolety, bramy

Najciekawsze, aktualne promocje z branży stolarki internauci w końcu znajdą w jednym miejscu – serwis ForumBranzowe.com stworzył na swojej stronie specjalny dział w którym zbierane są informacje na ten temat.

Czytaj dalej
Odwrót od stolarki drewnianej?

Odwrót od stolarki drewnianej?

Janusz Komurkiewicz, prezes Związku POiD i wiceprezes Fakro, wypowiada się nieraz publicznie o wielkości rynku okienno-drzwiowego. Tym razem nie powstrzymał się przed wypowiedzią dla Pulsu Biznesu.

Czytaj dalej
Abakus ciągle w górę

Abakus ciągle w górę

Kamil Grodecki, szef białostockiego Abakusa, podzielił się na lamach Forum informacją o kolejnej inwestycji, jaką jego firma odda w czerwcu tego roku. Mówi również o planach sprzedażowych na ten sezon.

Czytaj dalej
Bytowska droga do rozwoju

Bytowska droga do rozwoju

Leszek Gierszewski, prezes Drutexu wypowiedział się ostatnio o kondycji kierowanej przez siebie firmy i planach jej rozwoju w roku 2019.

Czytaj dalej
Okna coraz bardziej inteligentne

Okna coraz bardziej inteligentne

Mikołaj Placek, szef Oknoplastu uważa, że w tym roku obserwować będziemy ekspansję polskich okien poza rynki europejskie, a do tych produktów coraz śmielej wchodzić będą inteligentne technologie.

Czytaj dalej
Siła sektora remontów

Siła sektora remontów

Właśnie dotarło do mnie pocztą najnowsze wydanie gazety firmowej jednego z systemodawców pvc, w którym firma informuje o różnych swoich produktach. Moją uwagę zwrócił ciekawie…

Czytaj dalej
Gealan chce wyznaczać trendy

Gealan chce wyznaczać trendy

Błażej Czajka objął w styczniu nowo utworzone w Gealanie stanowisko dyrektora sprzedaży. Zadaniem nowego menedżera jest wprowadzenie nowej koncepcji sprzedaży.

Czytaj dalej