Okna same się nie sprzedadzą
Koalicja Termomodernizacji wciąż zachęca producentów do wyposażenia ich sieci sprzedaży w umiejętność obsługi wniosków o dotacje, a dilerom zapewnia program szkoleniowy i doradztwo. Dzisiaj już nie warto się wahać – dzisiaj trzeba działać, by sprzedawać
Czytaj dalejSzanse w programach unijnych
Wypowiedź szefa Dako, Jerzego Studzińskiego, jest jedną z kilku opinii polskich menedżerów, jakie zamieszczamy w najnowszym, czerwcowym wydaniu naszego miesięcznika. I choć większość z nich dobrze ocenia wyniki I kwartału, to zauważają też trudności, z jakimi przyjdzie im się borykać w kolejnych miesiącach.
Czytaj dalejDAKO inwestuje z myślą o przyszłości – rozbudowa firmy i ISO 14001
Konkurencyjność w branży budowlanej opiera się dzisiaj nie tylko na bogatej ofercie, wysokiej jakości produktów, ale w równej mierze dotyczy kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa i możliwości jakie firma oferuje w zakresie obsługi i wsparcia dystrybucji. Marka DAKO – jeden z czołowych producentów kompleksowej stolarki – doskonale zdaje sobie sprawę z oczekiwań, które stawiają firmie klienci z całego świata i już dzisiaj podejmuje intensywnie działania na rzecz bieżącego i przyszłego rozwoju.
Czytaj dalejKosztowne miejsca pracy
Ryszard Florek, właściciel i prezes zarządu Fakro, udzielił wywiadu tygodnikowi z Nowego Sącza, który zamieścił listę największych przedsiębiorstw tego regionu. W rozmowie prezes Fakro zwrócił uwagę na element który wyróżnia tą listę spośród innych: koszt utworzenia miejsca pracy.
Czytaj dalejKrakowsko-góralskie pląsy
Dwie firmy naszej branży obchodziły w połowie września swoje Jubileusze 25-lecia działalności. Firma z Krakowa świętowała w Zakopanem, a w Krakowie świętowała firma z Nowego Sącza.
Czytaj dalejAbakus ciągle w górę
Kamil Grodecki, szef białostockiego Abakusa, podzielił się na lamach Forum informacją o kolejnej inwestycji, jaką jego firma odda w czerwcu tego roku. Mówi również o planach sprzedażowych na ten sezon.
Czytaj dalejDilerzy coraz mniej samodzielni?
Eko-Okna podejmuje działania, by wprowadzić do oferty okna dachowe. Inne firmy wprowadzają okna, drzwi, bramy, rolety, osłony itp. W najtrudniejszej sytuacji znajdą się dilerzy, którzy będą musieli zdecydować w jaki sposób poszerzać swoją ofertę handlową.
Czytaj dalej