Wołanie o klienta

Wołanie o klienta

Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska, udzielił wywiadu, w którym opowiada o obecnych realiach tej sieci handlowej. Jedną z informacji jest ta, że sieć z produktami spożywczymi odnotowała w ostatnim okresie SPADEK sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego.

Czytaj dalej
cdn…

cdn…

Zbigniew Niemczycki, powiedział kiedyś: „Zabierzcie mi wszystko, zostawcie tylko kilku najlepszych ludzi. Gwarantuję, że w krótkim czasie odzyskam straty z nawiązką”. Czyż można w bardziej syntetyczny i przekonujący sposób wyrazić, co znaczy zaufanie..?

Czytaj dalej
Część firm zamknie działalność

Część firm zamknie działalność

Janusz Komurkiewicz z Fakro przypuszcza, że „kolejnymi skutkami pandemii będzie spadek potencjału produkcji dóbr i usług – część firm zamknie działalność, część zwolni dużą część załogi, a część straci płynność finansową. W efekcie odczujemy wyraźny wzrost inflacji.”

Czytaj dalej
Związkowi POID brakuje kadr i siły roboczej

Związkowi POID brakuje kadr i siły roboczej

Kwietniowe wydanie miesięcznika Builder publikuje artykuł przedstawiciela organizacji branżowej, w którym twierdzi, że „branża stolarki wciąż cieszy się dobrą kondycją”, a jej zmartwieniem jest „dostępność siły roboczej”. Czyżby jakaś prowokacja?

Czytaj dalej
W Berlinie wciąż montują okna z Polski!

W Berlinie wciąż montują okna z Polski!

Montaż okien w Berlinie odbywa się właściwie bez zmian – tak relacjonuje nam Polak zatrudniony w niemieckiej firmie. Na niemieckich wciąż realizowanych jest wiele montaży, także okien z Polski.

Czytaj dalej
Sklepy zamknięte, Internet kwitnie

Sklepy zamknięte, Internet kwitnie

Carolina Garcia Gomez, prezes IKEA Retail Polska mówi o konsekwencjach epidemii dla sieci marketów IKEA. Obecnie na całym świecie 300 tych marketów jest zamkniętych, a to na pewno znacząco się odbije na tegorocznej sprzedaży sieci.

Czytaj dalej
Skupmy się na szansach w kryzysie

Skupmy się na szansach w kryzysie

W niemieckich mediach branżowych ukazał się ciekawy wywiad, w którym dr Jochen Peichl oraz prof. Jörn P. Lass z ift Rosenheim podzielili się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi koronakryzysu i jego wpływu na branżę. Dostrzegają również szereg szans w obecnej sytuacji.

Czytaj dalej
Jak szybko ciąć koszty marketingu – poradnik

Jak szybko ciąć koszty marketingu – poradnik

W czasie kryzysu trzeba ciąć koszty. Dla wielu firm naturalnym celem oprócz cięcia herbaty, poniedziałkowych owoców i konferencji, będzie mocne uderzenie w dział marketingu. Ten artykuł to przekorny poradnik o tym, jak to cięcie zrobić dobrze.

Czytaj dalej