Już w lipcu uruchamiamy program
Janusz Komurkiewicz z Fakro, kierujący związkiem POID informuje, że już w lipcu ta organizacja branżowa zamierza uruchomić program nakłaniający konsumentów do wymiany okien i drzwi. Brawo Związek!
Czytaj dalejNa co postawić, panie premierze?
Prof. Jerzy Hausner, ekonomista, były wicepremier, wykładowca akademicki zwraca uwagę na nieodwracalność zmian, na nieuchronność zagrożeń jakie wynikają z globalizacji gospodarki i naszego życia. Podpowiada, jak się uodpornić.
Czytaj dalejGdzie jest związek branżowy?
Jeśli widzicie czasem przejawy niechęci do Związku Polskie Okna i Drzwi, to nie jest to niechęć do organizacji branżowej, ale do ludzi, którzy z tej organizacji uczynili bezwolne narzędzie do realizacji celów marketingowych kilku dużych firm.
Czytaj dalejKoncepcja czarnego łabędzia to defetyzm?
Koronowirus w Europie, odświeżył niejako znaną od 2007 r. koncepcję „Czarnego łabędzia” Nassima Nicholasa Taleba, sformułowaną przez niego w książce pod takim samym tytułem, z podtytułem: „o skutkach nieprzewidywalnych zdarzeń”.
Czytaj dalejJak pływanie bez majtek
Zbigniew Mendel, były szef Gerdy i Izotermu, przyjął zaproszenie do wywiadu dla nas. Bardzo klarownie mówi w nim o przyczynach obecnego kryzysu, o sposobach działania w tych warunkach, ale też o perspektywie wyjścia z tego kryzysu.
Czytaj dalejŁubu-dubu, niech żyje nam…
W ostatnich dniach otrzymaliśmy bardzo sympatyczny list od jednego z pracowników Drutexu, w którym wyraża swój podziw dla Firmy, która go zatrudnia i dla jej Prezesa. Gorąco zachęcamy naszych czytelników do naśladownictwa – chwalcie swoje Firmy!
Czytaj dalejUwaga na media tzw. „branżowe”
Dylemat z mediami branżowymi polega na tym, że w większości nie są to media informacyjne, a jedynie tablice do zawieszania tekstów PR-owych lub wprost reklamowych przesyłanych przez firmy i ich agencje. Przykładem jest ostatni komunikat CAB.
Czytaj dalejCzy naszym zmartwieniem jest tylko inflacja?
W dyskusjach dominuje kwestia tempa otwierania sparaliżowanej gospodarki, a szerzej życia publicznego, zatrudnienia/bezrobocia oraz inflacji. Generalnie spodziewamy się dużej presji inflacyjnej, której skutki uderzą w zachowania i preferencje konsumentów oraz niestety oszczędności.
Czytaj dalej