Szanse w programach unijnych
Wypowiedź szefa Dako, Jerzego Studzińskiego, jest jedną z kilku opinii polskich menedżerów, jakie zamieszczamy w najnowszym, czerwcowym wydaniu naszego miesięcznika. I choć większość z nich dobrze ocenia wyniki I kwartału, to zauważają też trudności, z jakimi przyjdzie im się borykać w kolejnych miesiącach.
Czytaj dalejUkraina naszą ekonomiczną szansą?
Sytuacja na Ukrainie cały czas jest napięta, jednak poza obroną kraju Ukraińcy już myślą o odbudowie kraju. Czy to szansa dla Polski? Pisze o tym w swoim felietonie dr Zbigniew Mendel.
Czytaj dalejFilozofia bycia innowacyjnym
Stolarka budowlana jest branżą niezwykle innowacyjną. Filozofia bycia innowacyjnym wyznawana jest jednak przez niewiele firm okienno-drzwiowych. OknoPlus odmiennie od większości inspiruje się tymi innowacjami, szuka ich na rynku.
Czytaj dalejStabilniej na rynku surowców
Informacje z rynku surowców (także PCW) skłaniają do myślenia o stabilizowaniu się sytuacji. Nie znaczy to, że ceny wrócą do poziomu z roku 2020, ale choć wciąż wysokie pozostaną jednak bardziej stabilne, bardziej przewidywalne.
Czytaj dalejChcemy Ci pomóc, zapraszam…
Mateusz Kłosek, prezes Eko-Okna, zaprasza osobiście do korzystania z propozycji fundacji „Nasze Dzieci”. W szczerej rozmowie mówi o tym jak sam wyszedł z uzależnień, jak uratował swoje małżeństwo, które przechodziło w pewnym momencie duży kryzys.
Czytaj dalejPrzygotować się na cięższe czasy
Mariusz Ziemecki, prezes zarządu D+H Polska, opowiedział nam o wynikach jego firmy w tym sezonie o raz o tym, jak ważne jest w obecnej sytuacji posiadanie dużych zapasów magazynowych.
Czytaj dalejPostawiliśmy na jakość
Marek Sprengel, współwłaściciel Awiluxu, udzielił nam wraz ze swoim wspólnikiem wywiadu, w którym panowie opowiadają o problemach jakie dzisiaj dotykają ich przedsiębiorstwo. Także dla nich sytuacja gospodarcza jest wielce niepewna, a to wymusza na nich wiele niekonwencjonalnych działań.
Czytaj dalejDuch koleżeńskiej odpowiedzialności
Jan Kidaj, prezes zarządu Aliplast, wypowiedział się ostatnio na temat swojej polityki odpowiedzialności społecznej tzw. CSR, którą najkrócej definiuje jako biznes z ludzką twarzą. „Wartości obowiązujące czy też raczej uznawane w danej organizacji zależą przede wszystkim od ludzi, którzy nią kierują” – mówi w wywiadzie.
Czytaj dalej