Aktualności

FIBARO wchodzi na rynek japoński

FIBARO wchodzi na rynek japoński

Trzy produkty polskiego producenta automatyki budynkowej FIBARO – Wall Plug, Motion Sensor oraz Door/WIndow Sensor pojawiły się w ofercie jednego z największych operatorów telefonii komórkowej w Japonii, firmy KDDI.

Czytaj dalej
Sprzedaż w II kwartale w Grupie Kęty

Sprzedaż w II kwartale w Grupie Kęty

Grupa Kęty podała do publicznej wiadomości informacje o sprzedaży w II kwartale. Zarząd spółki ocenia, że wyniki są bardzo dobre oraz podtrzymuje prognozę na ten rok.

Czytaj dalej
Dom Bezpieczny – zwiastun kanału

Dom Bezpieczny – zwiastun kanału

Dom Bezpieczny to akcja informacyjna o dobrych rozwiązaniach gwarantujących bezpieczeństwo ludzi i budynków. Pracują z nami stowarzyszenia, związki, media, instytuty badawcze, firmy oraz eksperci, którzy chcą mówić i edukować o bezpieczeństwie.

Czytaj dalej
Dynamiczny rozwój Press Glassu w USA

Dynamiczny rozwój Press Glassu w USA

Press Glass planuje zbudować fabrykę szyb w USA. Bedzie to drugi zakład należący do polskiego producenta szyb zespolonych.

Czytaj dalej
Bartosz Kaczorowski nowym dyrektorem w Assa Abloy

Bartosz Kaczorowski nowym dyrektorem w Assa Abloy

Assa Abloy ma od kwietnia tego roku ma nowego dyrektora zarządzającego w Polsce. Został nim Bartosz Kaczorowski.

Czytaj dalej
Niezwykły eksperyment targów R+T

Niezwykły eksperyment targów R+T

Pracownicy targów R+T zamknęli się na trzy dni w inteligentnym domu w Niemczech. Pobyt w nim miał ich zainspirować, pozwolić lepiej zrozumieć najnowszą technologię i odpowiednio przygotować się do organizacji targów.

Czytaj dalej
Przestańmy się bać automatyki

Przestańmy się bać automatyki

Mariusz Ziemecki, prezes zarządu D+H Polska, o  automatyce domowej i jej przyszłości w salonach okienno-drzwiowych. Czym jest automatyka domowa, czemu służy i czy można się jej bać?

Czytaj dalej
Porta: plan rozwoju rozłożony na kilka lat

Porta: plan rozwoju rozłożony na kilka lat

Porta zamierza przeznaczyć w tym roku ok. 40 mln zł na inwestycje. Jest to realizacja części planu, który firma sobie utworzyła na lata 2015-2019. Łącznie producent zamierza wydać na inwestycje 163 mln zł.

Czytaj dalej