Aktualności

Branżowisko #4 – podcast branży stolarki

Branżowisko #4 – podcast branży stolarki

Czwarty odcinek podcastu Branżowisko, a w nim Paweł Gregorczyk (ForumBranzowe.com) i Karol Klos (DomBezpieczny.com) rozmawiają m.in. o najnowszych inwestycjach branży. To pierwszy tego typu podcast w Polsce.

Czytaj dalej
Branża security w poszukiwaniu etyki

Branża security w poszukiwaniu etyki

Ponad 500 osób wzięło udział w 3. międzynarodowej konferencji Warsaw Security Summit. To największe wydarzenie tego typu w branży security w Polsce.

Czytaj dalej
Topten 2019 okien i drzwi

Topten 2019 okien i drzwi

Topten 2019 to konkurs na najlepszą stolarkę. 30 maja ogłoszono laureatów konkursu w kilku kategoriach okien i drzwi zewnętrznych.

Czytaj dalej
Selena zwiększa sprzedaż na kluczowych rynkach

Selena zwiększa sprzedaż na kluczowych rynkach

Grupa Selena, producent chemii budowlanej i właściciel marki Tytan, zanotował bardzo dobre wyniki w pierwszym kwartale 2019 r. Spółce udało się też zwiększyć sprzedaż na większości kluczowych rynków. W niektórych krajach udało się osiągnąć kilkudziesięcioprocentowe wzrosty.

Czytaj dalej
Grupa VELUX mocniejsza na polskim rynku

Grupa VELUX mocniejsza na polskim rynku

Grupa osiągnęła w minionym roku przychód na poziomie blisko 2 mld złotych, co oznacza ponad 3 proc. wzrost w stosunku do roku 2017. Jednocześnie sprzedaż okien dachowych na rynku polskim wzrosła o 16 proc.

Czytaj dalej
Smart home będzie bezpieczniejszy

Smart home będzie bezpieczniejszy

Stolarka otworowa coraz częściej jest zautomatyzowana, a jej funkcje zarządzane z poziomu smartfonów. Pojawiają się jednak wątpliwości dotyczące bezpieczeństwa w sieci. W Niemczech podjęto pierwsze kroki by te kwestie uregulować. Powstała właśnie norma dot. bezpieczeństwa w tego typu urządzeniach.

Czytaj dalej
Małkowski-Martech – 35 proc. wzrost sprzedaży w I kwartale

Małkowski-Martech – 35 proc. wzrost sprzedaży w I kwartale

Małkowski-Martech podsumował I kwartał tego roku. Firma osiągnęła wzrost sprzedaży ponad 35-procentowy. Do tego wyniku przyczyniła się dobra sprzedaż Marc-Ok.

Czytaj dalej
Znaczący wzrost sprzedaży uszczelek

Znaczący wzrost sprzedaży uszczelek

Sanok Rubber podsumował sprzedaż w I kwartale tego roku. Firma osiągnęła przychody ze sprzedaży uszczelek w wysokości 15,3 mln zł, podczas gdy w roku 2018 było to 12,4 mln zł.

Czytaj dalej