Aktualności

Branżowisko #62 – Wzrasta sprzedaż. Gierszewski przed sądem.

Branżowisko #62 – Wzrasta sprzedaż. Gierszewski przed sądem.

Obrodziło ważnymi tematami w 62. odcinku podcastu Branżowisko! Sam temat Bogdana Gierszewskiego i jego nadchodzących wielkimi krokami batalii sądowych mógłby spokojnie wypełnić cały odcinek naszej audycji. Ale to oczywiście nie wszystko, co przygotowaliśmy.

Czytaj dalej
Były dyrektor Drutexu oskarżany w Bytowie

Były dyrektor Drutexu oskarżany w Bytowie

W biznesie niezbędny jest łut szczęścia, a to opuściło chyba Bogdana Gierszewskiego, byłego dyrektora produkcji Drutexu, który po konflikcie ze…

Czytaj dalej
Renolit też się zmienia!

Renolit też się zmienia!

Renolit od lipca ma nowego członka zarządu – jest to Thomas Sampers. Firma także od maja wyodrębniła i podzieliła się na 13 odrębnych jednostek rynkowych.

Czytaj dalej
Aluprim zainwestuje ponad 4 mln zł w produkcję aluminium

Aluprim zainwestuje ponad 4 mln zł w produkcję aluminium

Aluprim zbuduje w Tarnowie do 2024 r. nową halę produkcyjną. Będzie w niej wytwarzana stolarka aluminiowa. Koszt inwestycji, to ok. 4,2 mln zł.

Czytaj dalej
W Wielkopolsce sprzedaż też ruszyła

W Wielkopolsce sprzedaż też ruszyła

Kontynuujemy podróż szlakiem salonów okienno-drzwiowych. O kryzysie, wynikach sprzedaży i zmianach na rynku opowiedzieli nam dystrybutorzy z Wielkopolski.

Czytaj dalej
Mercor na plusie, z sukcesami w Rosji

Mercor na plusie, z sukcesami w Rosji

W minionym roku obrotowym Grupa Mercor odnotowała wzrost sprzedaży i poprawę rentowności na wszystkich poziomach. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży wzrosły o 7 proc. do wartości 396,1 mln zł, a zysk netto do 25,0 mln zł, czyli wzrósł aż o 69 proc.

Czytaj dalej
Sprzedaż włoskich maszyn do szkła ma wartość 2,3 mld euro

Sprzedaż włoskich maszyn do szkła ma wartość 2,3 mld euro

Włoscy producenci maszyn do obróbki szkła zaliczyli 2019 rok do udanych. Motorem napędzający branżę był eksport, wyższy o 3,7 proc. w porównaniu do 2018.

Czytaj dalej
Nowi szefowie marketingu w Hensforcie i w Pagenie

Nowi szefowie marketingu w Hensforcie i w Pagenie

Jak dowiedziała się nasza redakcja, Jacek Wach zakończył współpracę z firmą Hensfort, gdzie piastował stanowisko dyrektora ds. marketingu. Teraz taką funkcję będzie pełnił w firmie Pagen. Kilka miesięcy temu z Hensfortu do Pagena przeszedł Paweł Zatorski. 

Czytaj dalej