Aktualności

Branżowisko #57 – Niemiecki rynek żegna koniunkturę. Marketing w dobie kryzysu

Branżowisko #57 – Niemiecki rynek żegna koniunkturę. Marketing w dobie kryzysu

Niedawno mówiliśmy o końcu dziesięcioletniej koniunktury w polskiej branży stolarki, ale okazuje się, że nie tylko w naszym kraju zakończył się tak piękny rozdział. Niemiecki Związek Producentów Okien i Fasad poinformował właśnie, że również u naszych zachodnich sąsiadów kończy się dekada wzrostów.

Czytaj dalej
Branża przekazuje wciąż miliony dla szpitali

Branża przekazuje wciąż miliony dla szpitali

Eko-Okna, Fakro czy PSB – te firmy przekazały ostatnio miliony złotych na pomoc szpitalom, ale i ośrodkom opiekuńczym na zakup sprzętu medycznego.

Czytaj dalej
Klienci powracają bez obaw

Klienci powracają bez obaw

Wypracowanie konkretnych zasad bezpieczeństwa dla całej branży dodatkowo pozwoliło klientom uwierzyć i zaufać, pokazało że montażyści to nie przypadkowi ludzie, a profesjonaliści, że dystrybutorzy reagują na zmiany jakie dzieją się wokół nas.

Czytaj dalej
Nowe-stare osoby w zarządzie Deceuninck

Nowe-stare osoby w zarządzie Deceuninck

W Deceuninck Group prezesem zarządu został od 28 kwietnia Marcel Klepfisch. W USA prezesem zarządu zostanie od lipca Filip Geeraert, obecnie dyrektor.

Czytaj dalej
Niemiecki rynek stolarki: koniec trwającej dekadę koniunktury

Niemiecki rynek stolarki: koniec trwającej dekadę koniunktury

Niemiecki rynek okien w 2020 r., po raz pierwszy od dziesięciu lat, odnotuje spadek. Z uwagi na obecną sytuację nie można sporządzić wiarygodnej prognozy na 2021 r. – tak brzmiało główne przesłanie webinarium zorganizowanego przez niemieckie Związek Producentów Okien i Fasad.

Czytaj dalej
Czy w dobie kryzysu wydawać na marketing?

Czy w dobie kryzysu wydawać na marketing?

Wiele firm z branży stolarki jest obecnie bardzo aktywna marketingowo. Można jednak usłyszeć głosy, że trudny okres kryzysu wymaga ostrych cięć budżetów reklamowych. Zatem wydawać na marketing czy na nim oszczędzać?

Czytaj dalej
Sanok Rubber: spadki w motoryzacji, stolarka stabilnie

Sanok Rubber: spadki w motoryzacji, stolarka stabilnie

Sanok Rubber podsumował I kwartał 2020 r. Przychody ze sprzedaży wyniosły 187,3 mln zł w porównaniu z 202,4 mln zł w 2019 r. Firma w I kwartale oddała do użytku nową halę o powierzchni niemal 19 tys. mkw.

Czytaj dalej
Rynek smart home urośnie o 30 proc. w tym roku

Rynek smart home urośnie o 30 proc. w tym roku

W I kwartale tego roku rynek urządzeń do domów inteligentnych wzrósł o 30 proc.na świecie. Popularnością cieszyły się urządzenia sterowane głosem.

Czytaj dalej