Aktualności

Selena ze wzrostem sprzedaży w 2020 r.

Selena ze wzrostem sprzedaży w 2020 r.

Selena jest zadowolona z wyników finansowych za 2020. Firma osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży na poziomie 4,4 proc.

Czytaj dalej
Dobre wyniki Akzo Nobel po I kwartale

Dobre wyniki Akzo Nobel po I kwartale

Akzo Nobel podsumował, że przychody spółki w I kwartale były wyższe o 16 proc. w stosunku do 2020 r. Ten wzrost wynika z dużego popytu.

Czytaj dalej
Zmiany personalne w firmie Wiśniowski

Zmiany personalne w firmie Wiśniowski

Grzegorz Filipek, dyrektor zarządzający sprzedażą w firmie Wiśniowski, w maju odejdzie z firmy. Jego umowa wygaśnie formalnie z dniem 15 maja.

Czytaj dalej
Znakomite perspektywy dla polskiej stolarki! OFS 2021 Online za nami

Znakomite perspektywy dla polskiej stolarki! OFS 2021 Online za nami

Zakończone wczoraj Ogólnopolskie Forum Stolarki 2021 Online przyciągnęło łącznie ponad 1000 uczestników, którzy poznali perspektywy rozwoju rynku stolarki do roku 2030. Menedżerowie branży okienno-drzwiowej usłyszeli wręcz sensacyjne informacje o tym, że w najbliższych latach popyt na ich wyroby wzrośnie ponad dwukrotnie. Dystrybutorzy z kolei z ulgą natomiast wysłuchali dyskusji, z której wynikało, że sprzedaż internetowa nie zdoła ich zastąpić i będą oni nadal ważnym ogniwem handlowego łańcucha pomiędzy producentem a inwestorem.

Czytaj dalej
Duże inwestycje Dromy w moce produkcyjne

Duże inwestycje Dromy w moce produkcyjne

Droma otworzyła właśnie w Zabrzu nową halę produkcyjno-magazynowa z częścią biurowo socjalną. Firma planuje budowę dwóch kolejnych hal.

Czytaj dalej
OFS 2021 Online – dzień drugi. Marketing i dystrybucja

OFS 2021 Online – dzień drugi. Marketing i dystrybucja

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2021 Online przyciągnęło pierwszego dnia setki uczestników! Drugi dzień zapowiada się równie ciekawie. Zobacz, jakie temat przygotowano na dziś.

Czytaj dalej
OFS 2021 Online już dziś. Dołącz do wydarzenia!

OFS 2021 Online już dziś. Dołącz do wydarzenia!

Ogólnopolskie Forum Stolarki 2021 Online czas zacząć! W dniach 20-21 kwietnia branża spotyka się na największym wydarzeniu tego roku. Co czeka nas pierwszego dnia?

Czytaj dalej
Aluprof zmienia wizerunek!

Aluprof zmienia wizerunek!

Firma Aluprof po 15 latach funkcjonowania marki w obecnym formacie postanowiła przeprowadzić rebranding. Systemodawca zaprezentował właśnie nowy znak graficzny, który będzie można od dziś zobaczyć w spotach telewizyjnych emitowanych w ramach szeroko zakrojonej kampanii reklamowej. Pokazujemy je jako pierwsi.

Czytaj dalej