Życzenia

HENSFORT w efektownym filmie promuje Przemyśl

Pamiątki wielkiej europejskiej historii oraz bliskość dawnych polskich Kresów, Bieszczad i Lwowa powodują, że Przemyśl posiada wyjątkową atmosferę. O tym właśnie mieście, nazywanym „turystycznym sercem wschodu”, firma HENSFORT postanowiła nakręcić film reklamowy.

Czytaj dalej

Branżowisko #17 – Osiedle Eko-Okien. Premiery produktów

Jednym z tematów 17. odcinka podcastu Branżowisko jest odważny pomysł Eko-Okien, które zaprezentowały wstępną koncepcję własnego osiedla pracowniczego. Powiemy też o krajowych i światowych premierach podczas Wystawy Innowacji.

Czytaj dalej

Dekarz to brzmi dumnie

Dumny dekarz to kampania promującą zawód dekarza. Finał odbył się na pikniku w Białymstoku 27 lipca. W akcji zbierano też pieniądze na stypendia dla uczniów.

Czytaj dalej

Nowa inwestycja Schüco

Schüco w Bielefeld buduje nowy obiekt – Centrum Powitalne. Jest to rodzaj showroomu, w którym klienci firmy będą mogli zapoznać się z jej produktami.

Czytaj dalej

Pozbud na plusie

Pozbud podał wstępne wyniki handlowe z I półrocza. Firma osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 88,57 mln zł w porównaniu z 58,66 mln w roku ubiegłym.

Czytaj dalej

Eko-Okna chcą wybudować własne osiedle!

Polski lider produkcji okien PCW, firma Eko-Okna zaprezentowała koncepcję osiedla, które miałoby być przeznaczone przede wszystkim dla pracowników firmy. Wstępny projekt zakłada budowę około trzystu domów na powierzchni kilometra kwadratowego.

Czytaj dalej

Małkowski-Martech ma ponad 30-proc. wzrost sprzedaży

Małkowski-Martech podsumował pierwsze półrocze. Firma odnotowała sprzedaż w wysokości 17,2 mln zł w porównaniu do 13,1 mln w roku ubiegłym.

Czytaj dalej

Polska jednym z ważniejszych rynków dla koncernu Arbonia AG

Arbonia podsumowała pierwsze półrocze 2019 r. Spółka osiągnęła wzrost sprzedaży o 6,6 proc. do wartości 688,4 mln franków w porównaniu do 645,6 mln z 2018 r.

Czytaj dalej