Małkowski-Martech z coraz lepszymi wynikami

Autor: MR |Data publikacji: 2019-11-19

Małkowski -Martech podsumował trzeci kwartał pod względem finansowym. Przychody ze sprzedaży od lipca do końca września wyniosły 13,4 mln zł.

Producent bram podał do wiadomości wyniki z trzeciego kwartału. Był to bardzo dobry okres dla firmy. Przychody ze sprzedaży wyniosły 13,4 mln zł w porównaniu do 7,8 mln z roku 2018. Jeśli zaś chodzi o podsumowanie od stycznia do końca września, to w tym roku sprzedaż wyniosła 32,7 mln zł w porównaniu do 22,1 mln zł w roku 2018.

Warto podkreślić, że Małkowski-Martech poprawił swoją rentowność. W tym roku w okresie od stycznia do końca września zysk netto wyniósł 1,2 mln zł, podczas gdy w roku ubiegłym była to strata w wysokości ponad 734 tys. zł. W samym trzecim kwartale zysk wyniósł 1,1 mln zł, podczas gdy w roku ubiegłym była to strata w kwocie ponad 360 tys.

Małkowski-Martech dostarczył także swoje rozwiązania m.in. do budowy Stadionu Narodowego w Warszawie.

Zarząd spółki podkreślił, że w omawianym okresie firma miała wiele ciekawych realizacji. Między innymi do inwestycji EC Powiśle producent dostarczył 150 kurtyn dymowych, do budowanego Muzeum Wojska Polskiego – bramy przeciwpożarowe, a do Warsaw Hub – 40 różnych bram przeciwpożarowych.

W trzecim kwartale kontynuowane były również prace związane z rozwojem firmy. Przede wszystkim Małkowski-Martech powiększa swoją powierzchnię produkcyjną i magazynową. Poza tym zatrudniane są nowe osoby w dziale konstrukcyjnym i serwisu. Okazało się to niezbędne, by firma mogła się rozwijać, a także zapewniać prawidłową obsługę klientów.

Zobacz również

Vox ma już 65 sklepów z drzwiami w Polsce

Vox ma już 65 sklepów z drzwiami w Polsce

Vox otwrzyl w Ostrowcu świętokrzyskim 18 listopada swój nowy sklep. Bedzie tam można kupić drzwi znanych firm, a także własnej marki Vox.

Producenci okien w Podlaskiej Złotej Setce

Producenci okien w Podlaskiej Złotej Setce

Podlaska Złota Setka Przedsiębiorstw to ranking największych firm w województwie. Znalazły się na nim Dobroplast, Sonarol, Witraż, Domel i Sokółka.

MACO oferuje producentom pomoc przy certyfikacji

MACO oferuje producentom pomoc przy certyfikacji

W dniach 21 i 22 listopada 2019 r. MACO zorganizowało pierwsze Salzburskie Dni Bezpieczeństwa. Tematem przewodnim konferencji były praktyczne aspekty bezpieczeństwa okien i drzwi. Dostawca przedstawił tez swój nowy projekt MACO Academy,