Małkowski-Martech z coraz lepszymi wynikami

Red.: MR |Data publikacji: 2019-11-19

Małkowski -Martech podsumował trzeci kwartał pod względem finansowym. Przychody ze sprzedaży od lipca do końca września wyniosły 13,4 mln zł.

Producent bram podał do wiadomości wyniki z trzeciego kwartału. Był to bardzo dobry okres dla firmy. Przychody ze sprzedaży wyniosły 13,4 mln zł w porównaniu do 7,8 mln z roku 2018. Jeśli zaś chodzi o podsumowanie od stycznia do końca września, to w tym roku sprzedaż wyniosła 32,7 mln zł w porównaniu do 22,1 mln zł w roku 2018.

Warto podkreślić, że Małkowski-Martech poprawił swoją rentowność. W tym roku w okresie od stycznia do końca września zysk netto wyniósł 1,2 mln zł, podczas gdy w roku ubiegłym była to strata w wysokości ponad 734 tys. zł. W samym trzecim kwartale zysk wyniósł 1,1 mln zł, podczas gdy w roku ubiegłym była to strata w kwocie ponad 360 tys.

Małkowski-Martech dostarczył także swoje rozwiązania m.in. do budowy Stadionu Narodowego w Warszawie.

Zarząd spółki podkreślił, że w omawianym okresie firma miała wiele ciekawych realizacji. Między innymi do inwestycji EC Powiśle producent dostarczył 150 kurtyn dymowych, do budowanego Muzeum Wojska Polskiego – bramy przeciwpożarowe, a do Warsaw Hub – 40 różnych bram przeciwpożarowych.

W trzecim kwartale kontynuowane były również prace związane z rozwojem firmy. Przede wszystkim Małkowski-Martech powiększa swoją powierzchnię produkcyjną i magazynową. Poza tym zatrudniane są nowe osoby w dziale konstrukcyjnym i serwisu. Okazało się to niezbędne, by firma mogła się rozwijać, a także zapewniać prawidłową obsługę klientów.

Zobacz również

Czy branża spotka się na BAU 2021?

Czy branża spotka się na BAU 2021?

Kolejne firmy odwołały swoją obecność na targach BAU 2021 w Monachium. Choć organizator imprezy przekonuje, że targi są niezagrożone, pojawia się coraz więcej wątpliwości, czy impreza dojdzie do skutku.

Ramka Thermix produkowana u nowego właściciela

Ramka Thermix produkowana u nowego właściciela

Dział ramek dystansowych Thermix od roku należy do Alu Pro. W tym roku udało się osiągnąć wydajność produkcji na poziomie sprzed akwizycji od Ensingera.

Mirola aż o 1/3 lepiej niż rok temu!

Mirola aż o 1/3 lepiej niż rok temu!

Mirola podsumowała, że pierwsze półrocze było bardzo dobre pod kątem sprzedaży. Firma przekroczyła plan sprzedaży o kilkanaście procent.

1