Życzenia

Rośnie sprzedaż szkła solarnego w NSG

Rośnie sprzedaż szkła solarnego w NSG

NSG Group podało wyniki z I kwartału roku finansowego 2020. Firma w budownictwie zanotowała największy wzrost sprzedaży szkła do paneli solarnych.

Czytaj dalej
BFO zamierza podbić Amerykę

BFO zamierza podbić Amerykę

Białostocka Fabryka Okien zamierza zwiększyć eksport okien z aluminium do Stanów Zjednoczonych. Firma planuje udział w targach New York Build 2020.

Czytaj dalej
Branżowisko #13 – stolarka coraz bardziej “smart”

Branżowisko #13 – stolarka coraz bardziej “smart”

W 13. odcinku podcastu Branżowisko m.in. o mariażu firm stolarki otworowej z producentami automatyki oraz o 30-leciu firmy Wiśniowski. Zdradzamy też, jakie marzenie ma jej właściciel, Andrzej Wiśniowski.

Czytaj dalej
Kompletny system przeciwpożarowy So Easy System z aprobatą ITB

Kompletny system przeciwpożarowy So Easy System z aprobatą ITB

Kompletny system przeciwpożarowy Westa przeznaczony do budowy wewnętrznych ścian i drzwi od firmy So Easy System jako pierwszy w Polsce uzyskał Krajową Ocenę Techniczną ITB -KOT- 2017/0238 wydanie 2.

Czytaj dalej
Nowa spółka przejmie stolarkę od Pozbudu

Nowa spółka przejmie stolarkę od Pozbudu

Pozbud 1 sierpnia podjął decyzję o wydzieleniu ze swojej działalności części okienno-drzwiowej i przeniesieniu jej do nowej spółki, zależnej od Pozbudu.

Czytaj dalej
Produkty Fakro bardziej “smart”

Produkty Fakro bardziej “smart”

Fakro podpisało umowę o współpracy z dostawcą rozwiązań z automatyki, firmą Blebox. To kolejna firma po Fibaro i Mobilus Motor, z którą współpracuje Fakro.

Czytaj dalej
Polska znaczącym rynkiem dla Somfy

Polska znaczącym rynkiem dla Somfy

Somfy opublikowało podsumowanie I półrocza pod względem handlowym. Firma osiągnęła przychód w wysokości 615,1 mln euro, to wzrost 4,9 proc. do roku 2018.

Czytaj dalej
Rewolucja marketingowa marki okien dachowych Dobroplastu

Rewolucja marketingowa marki okien dachowych Dobroplastu

Dobroplast wprowadza duże zmiany w komunikacji marketingowej jednej ze swoich podstawowych marek  w portfolio, czyli okien dachowych Skylight. Od teraz jest nowe logo, materiały informacyjne oraz spójność z identyfikacją wizualną firmy.

Czytaj dalej