KOMSTA – to już 30 lat! Okna i drzwi, które budują zaufanie
Aż nie chce się wierzyć, że tak szybko upłynęło 30 lat od wejścia naszej firmy i marki KOMSTA na rynek branży budowlanej, w którym na samym początku obraliśmy jako wiodący obszar naszej działalności produkcję stolarki okiennej z PCV.
Czytaj dalejDemonizowanie PCW
Czy niegdyś stolarka drewniana a teraz ślusarka aluminiowa nie demonizują okien i drzwi z PCW w poszukiwaniu argumentów sprzedażowych? Rozmawiamy o tym z Markiem Mędrkiem, dyrektorem sprzedaży PCW na Europę Wschodnią w Schüco.
Czytaj dalejAmbitne plany i stały rozwój
AM Okna inwestuje w moce produkcyjne, pozyskuje nowego dostawcę profili i ma ambitne plany eksportowe na przyszły sezon.
Czytaj dalejRynkowe doświadczenie sensoryczne
Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy Wiśniowski, jest współtwórcą programu „Salonowe Rewolucje” zmieniającego oblicza salonów sprzedaży. W wywiadzie mówi o tym, czym są Rewolucje, jaki jest cel tych działań.
Czytaj dalejEksport do Włoch rośnie i rośnie
W 2004 r. polskie firmy sprzedały we Włoszech stolarkę z PCW za kwotę 40 tys. euro. W ubiegłym roku kwota ta wyniosła aż 118 mln euro. To kolejny rok wzrostu eksportu okien i drzwi z tworzyw sztucznych do Italii. Już 13 czerwca odbędą się warsztaty dla zainteresowanych tym tematem.
Czytaj dalejCzy zgrzewanie kształtowe stanie się standardem?
Podczas zgrzewania profili PCW część stopionego tworzywa wypływa na zewnątrz. Po zastygnięciu trzeba je usunąć. W ostatnich latach producenci starają się ograniczać ilość wypływki oraz czyszczenie zgrzewów. Z dostępnych technologii najdalej idzie zgrzewanie kształtowe.
Czytaj dalej