Technologia dźwignią wzrostu

Technologia dźwignią wzrostu

Klienci B2B będą samodzielnie konfigurować, wyceniać i zamawiać stolarkę, tak jak już dziś skomplikowany, drogi produkt jakim są samochody Tesla – przekonuje w rozmowie z nami Wojciech Stanowski, właściciel firmy Best Okna.

Czytaj dalej
Wszystko zgodnie z planem

Wszystko zgodnie z planem

Kończy się pierwsze półrocze 2019 r. To dobry moment, by zapytać firmy o nastroje po pierwszych 6 miesiącach. Tym razem zapytaliśmy o to Marcina Szewczuka, szefa marketingu firmy Aluplast.

Czytaj dalej
Ciekawość rynku i klienta

Ciekawość rynku i klienta

Jan Kidaj, prezes zarządu Aliplast rozmawiał z portalem 4stars.pl o czynnikach sukcesu. Naszą uwagę zwróciła „ciekawość”, której pan Prezes poświęcił większy fragment tej rozmowy.

Czytaj dalej
Kolonizatorzy i populiści

Kolonizatorzy i populiści

Arkadiusz Muś, na łamach miesięcznika Forbes: Mam bardzo krytyczny stosunek do części polskich przedsiębiorców, szczególnie do tych, którzy ciągle narzekają. Jeśli jest im tak źle, to może powinni dać sobie spokój z biznesem?

Czytaj dalej
Udany relaks pod pergolą

Udany relaks pod pergolą

Popularność pergoli tarasowych i ogrodowych wzrasta w ostatnich latach. Pozwalają na korzystanie z tarasu podczas letnich upałów, ale i w czasie niepogody oraz w chłodniejszych porach roku. Ich konstrukcje i działanie zobaczyć można w wielu salonach na terenie Polski.

Czytaj dalej
Branża musi stawiać sobie wymagania

Branża musi stawiać sobie wymagania

Paweł Zajkowski z firmy ZED jest pierwszym doradcą klienta polecanym przez program Dom Bezpieczny. Rozmawiamy o perspektywach rozwoju salonów stolarki i dystrybucji w naszym kraju oraz o niemieckiej perspektywie.

Czytaj dalej
Okna i drzwi pełne innowacji

Okna i drzwi pełne innowacji

Mike Żyrek z krakowskiego Oknoplastu podzielił się swoim doświadczeniem poszukiwania nowych technologii. W opracowywaniu nowych rozwiązań dla producenta okien współpracuje on z naukowcami z wielu uczelni, a sięga także po technologie kosmiczne

Czytaj dalej
Plan zrealizowany

Plan zrealizowany

Zbliżamy się do końca pierwszego półrocza tego roku. To dobra okazja, by zapytać przedstawicieli branży, jaki jest ten rok dla ich firm. Na nasze pytania odpowiada Krystyna Baran, prezes zarządu firmy Wiśniowski.

Czytaj dalej