Prognozy są optymistyczne
Grzegorz Białczak, wiceprezes PORTA KMI POland, wypowiedział się na łamach gazety branżowej o perspektywach roku 2022 dla budownictwa i segmentu drzwi. Artykuł, powstał na bazie wystąpienia analityków CAB na jesiennym Ogólnopolskim Forum Stolarki.
Czytaj dalejFaceci od sprzątania
Piotr Rączkowski i Wojciech Szmyd wpadli na niecodzienny pomysł zorganizowania firmy dbającej o czystość w biurach, mieszkaniach, ale też sprzątających po ekipach remontowych. O tym skąd się wziął ten pomysł, w których kierunkach się rozwija i jakie ma perspektywy rozmawia jedna z naszych dziennikarek.
Czytaj dalejCeny surowców wzrosną?
Mikołaj Placek, szef Oknoplastu udzielił ostatnio wywiadu, w którym stwierdził, że kluczem do sukcesu w tak trudnych warunkach okazują się szybkość i elastyczność działania, tak aby zachować ciągłość produkcji i terminowość dostaw produktów. Może mieć rację.
Czytaj dalejBudujemy, remontujemy i/czy jemy?
Zamieszanie z Nowym Ładem, stan i perspektywy relacji z Unią Europejską oraz inflacja, to nie jedyne wyzwania przed którymi stoimy. O niebezpieczeństwie zadłużenia kredytów hipotecznych oraz presji inflacyjnej pisze doktor Zbigniew Mendel.
Czytaj dalejPływając na zielonej fali
Dariusz Marczuk, dyrektor zarządzający Dormakaba Polska, udzielił naszej redakcji wywiadu, w którym poruszyliśmy m.in. temat coraz bardziej powszechnych wymagań środowiskowych oraz prowadzenia przez producentów stolarki polityki zrównoważonego rozwoju. Całość rozmowy w styczniowym wydaniu Forum.
Czytaj dalejPuls stolarki A.D. 2022
Leszek Gierszewski z Drutexu, Mikołaj Placek z Oknoplastu oraz Jacek Siwinski z Veluxa kilka dni temu wypowiedzieli się dla Pulsu Biznesu na temat swoich prognoz na rok 2022. Optymizmem wcale nie powiało..
Czytaj dalejNowa strategia komunikacji
Jonasz Wiercioch, menedżer działu marketingu krakowskiego Oknoplastu, wyjawił na jednym z portali założenia nowej strategii komunikacji marketingowej tej firmy. Mówi w nim o tych założeniach, o nowej kreacji, ale też o przestarzałych sposobach komunikowania firm branży stolarki.
Czytaj dalejMamy duże zapasy magazynowe
Niedobór surowców oraz rosnące ich ceny to główne problemy, z jakimi zmierzyła się w tym roku polska branża stolarki. Jednym z wyzwań było pozyskiwanie szkła. Sprawdziliśmy w innej branży związanej ze szkłem, jak wyglądała kwestia zakupu tego surowca. Jak radą sobie inny? O tym w rozmowie z Robertem Tkaczem, prezesem firmy Proglas SA.
Czytaj dalej