Analizy i opinie
Cyfrowe ekspozytory w salonach okiennych?
Wkrótce na polskim rynku będą dostępne ekspozytory cyfrowe, które mogą zastąpić fizyczne okna i drzwi. Dla salonów okiennych może to być rewolucja. Dla marketingu tej branży również.
Czytaj dalejLider to dobry pracodawca
Krzysztof Iwański, dyrektor HR w Dovista Polska, dla największego w Polsce producenta stolarki drewnianej odebrał wyróżnienie Dobry Pracodawca 2018 w XI edycji Programu Liderzy Społecznej Odpowiedzialności.
Czytaj dalejKobieta w męskiej branży
Katarzyna Łebkowska, dyrektor ds. marketingu i PR firmy Gerda, udzieliła wywiadu, w którym mówi m.in. o udziale kobiet w branży stolarki, o tym, że kobiety muszą czasem mieć „większą siłę przebicia”.
Czytaj dalejPasywne jak aluminium
Okna o ramach z aluminium są znane u nas od dawna. Czy wybierają je także chętnie klienci indywidualni? Jakie mają wobec tych produktów oczekiwania?
Czytaj dalejDrzwi, które budzą emocje
Artur Pęksyk, Porta: Drzwi to swego rodzaju symbol, także w naszych domach. To nie jest zwykły mebel czy kawałek drewna bez znaczenia. Drzwi mogą nas inspirować, dawać nam poczucie piękna i, jak żaden inny element domu, wyrażać nasze emocje.
Czytaj dalejProfile na niepogodę
Z pewnością można przyjąć, że dzisiaj okna na profilach o właściwościach energooszczędnych stają się standardem. Wybór jest przy tym bardzo duży.
Czytaj dalejSomfy w sieci
Na serwisach aukcyjnych i w sklepach internetowych dostępna jest oferta niemal wszystkich marek istniejących na polskim rynku. Czy producentom automatyki opłaca się inwestować we własne sklepy?
Czytaj dalejKiedy rolety nazywano SKS-ami…
Andrzej Nawrocki, prezes zarządu przedsiębiorstwa HELLA Techniki Osłonowe, które we wrześniu obchodziło swoje 25-lecie w Polsce, udzielił wywiadu Gazecie Wrocławskiej. Wspomina w nim początki branży roletowej w Polsce.
Czytaj dalej