Aktualności

Wystartował nasz nowy podcast o rynku stolarki!

Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie w nowym podcaście „Plusy, minusy. Analizy branży stolarki” poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe).

Czytaj dalej

Polska wyprzedziła Niemcy w eksporcie stolarki do USA!

Rok 2020 jest bardzo udany dla polskiej branży stolarki otworowej pod względem eksportu do Stanów Zjednoczonych. Wyniki z pierwszych 7 miesięcy roku pozwoliły wyprzedzić polskiej stolarce Niemcy!

Czytaj dalej

Plusy, minusy #1 – Rynek europejski

Świat stolarki otworowej w liczbach! Analizy rynkowe, statystyki, gospodarka, wyniki – to główne zagadnienia, jakie w nowym podcaście poruszają Maksymilian Miros (Centrum Analiz Branżowych) i Paweł Gregorczyk (Forum Branżowe).

Czytaj dalej

Pol-Skone po trzech dekadach jedną z największych firm w regionie

Pol-Skone w tym roku obchodzi 30-lecie działalności, ale obchody jubileuszu pokrzyżowała niestety pandemia. Firma należy do dużych producentów stolarki, z ponad 200 mln zł przychodów rocznie. 

Czytaj dalej

Komsta zakłada wzrosty i planuje duże inwestycje

Firma Komsta z siedzibą w Pyskowicach zakłada, że uda się jej zakończyć rok niewielkimi wzrostami względem 2019 r. Śląski producent planuje na przełomie roku dużą inwestycję – planuje wymianę całego parku maszynowego, co wpłynie pozytywnie nie tylko na jakość, ale tez na efektywność produkcji.

Czytaj dalej

Producenci stolarki w złotej setce firm lubelszczyzny

Pol-Skone, Roto Okna Dachowe i Łukplast to największe firmy stolarkowe w województwie lubelskim pod kątem przychodów ze sprzedaży za 2019 r.

Czytaj dalej

Eko-Okna rozpoczynają wielką rekrutację

Eko-Okna planują rozpoczęcie masowej rekrutacji pracowników. Firmie zależy na doświadczonych pracownikach, ale znajdzie się także miejsce dla osób, które wszystkiego muszą nauczyć się od podstaw.

Czytaj dalej

Branżowisko #74 – Duże zmiany w Pagenie, Hybrydowe targi

W 74. odcinku podcastu Branżowisko spakowaliśmy cały sprzęt z naszego studia nagraniowego do samochodu i pojechaliśmy w długą podróż do Małopolski. Naszym celem była siedziba firmy Pagen, która przechodzi wielką metamorfozę za sprawą nowej strategii marketingowej i komunikacji wizualnej, jak i realizuje nowe inwestycje.

Czytaj dalej