Aktualności
Spadek światowego PKB w II kwartale może wynieść 15 proc.
Analitycy z Euler Hermes i Allianz oceniają, że czeka nasw I półroczu kryzys gospodarczy. Globalny PKB w II kwartale ma spaść o 15 proc.
Czytaj dalejPozbud wstrzymał produkcję do Świąt
Spowolnienie rynku związane z pandemią mocno odczuwa segment stolarki drewnianej. Spółka POZBUD SA postanowiła w ostatnich dniach wstrzymać produkcję w zakładzie w Słonawach z powodu spadku zamówień, ale też z uwagi na absencję pracowniczą.
Czytaj dalejAkzo Nobel wstrzymuje wydatki planowane na 2020 r.
Akzo Nobel zakończył proces przejęcia Akzo Nobel Boya Sanaui ve Ticaret, tureckiej spółki joint venture. W dobie koronawirusa jednak odkłada większe wydatki, które były planowane na 2020 r.
Czytaj dalejSprzedaż okien stanęła, ale są zapytania
Na bieżąco informujemy jak wygląda sytuacja w poszczególnych sektorach branży. Porozmawialiśmy również z dystrybutorami okien i drzwi, których zapytaliśmy jak…
Czytaj dalejPaweł Zatorski dyrektorem w firmie Pagen
Jak się dowiedział nasz serwis internetowy, Paweł Zatorski od 1 kwietnia objął funkcję dyrektora generalnego handlowego w firmie Pagen. Jego poprzednim miejscem zatrudnienia był przemyski Hensfort, gdzie pracował jako dyrektor handlowy.
Czytaj dalejNiemiecka stolarka w czasie pandemii
Rozprzestrzeniający się po całym świecie koronawirus wywołał spore zamieszanie wśród niemieckich przedsiębiorców. Część z nich już jakiś czas temu wprowadziła specjalne procedury, by chronić zdrowie pracowników i zapewnić sobie funkcjonowanie w obliczu pandemii. Sprawdziliśmy, jak wygląda sytuacja u niemieckich przedstawicieli stolarki otworowej.
Czytaj dalejSaint-Gobain: celem jest zapewnienie ciągłości operacyjnej
Saint-Gobain poinformował, że odłoży wydatki inwestycyjne i planuje w niektórych zakładach redukować czas pracy. Firma w sytuacji pandemii będzie dążyć do utrzymania produkcji. Wiadomo też, że prognozy na rok 2020 nie są już aktualne.
Czytaj dalejSalony okienne kluczowe dla sprzedaży okien w Polsce
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Centrum Analiz Branżowych, salony okienne są zdecydowanie najpopularniejszym kanałem sprzedaży okien w Polsce. Aż 99 proc. producentów sprzedaje okna przez własne lub zewnętrzne, autoryzowane punkty.
Czytaj dalej