Wirtualne targi R+T już w przyszłym tygodniu

Red.: |Data publikacji:

W dniach 21-25 lutego 2021 r. odbędą się targi R+T digital, czyli wirtualna edycja jednego z najważniejszych wydarzeń dla branży rolet, osłon i bram. Organizatorem są Targi Stuttgarckie.

W wirtualnej edycji targów R+T udział weźmie 285 wystawców, a 63 proc. z nich to wystawcy zagraniczni (180 firm). Udział w imprezie zapowiedziały przedsiębiorstwa z 25 krajów. Oprócz Niemiec czołowymi krajami wystawiającymi są Włochy, Chiny, Hiszpania i Turcja, ale są też wystawcy z Francji, Polski, Belgii, Szwajcarii, Austrii, Holandii, Czech i Korei Południowej. Wśród wystawców z Polski są m.in.: Anwis, Aluprof, Dako, Dragon, Krispol, czy Solar Breaker.

Sebastian Schmid, dyrektor ds. technologii w Targach Stuttgarckich:

Jestem pod wrażeniem świetnego odzewu ze strony branży. W przypadku R + T digital było dla nas szczególnie ważne, aby spełnić oczekiwania w zakresie międzynarodowości i różnorodności produktów. Tym bardziej cieszymy się, że możemy dotrzymać tej obietnicy złożonej naszym zwiedzającym.

Targi przygotowały obszerny program wykładów na żywo, z możliwością zadawania pytań poprzez chat. Zapis wystąpień będzie dostępny w formie usługi VOD. W dniu 22 lutego tematyka skupiona będzie wokół rozwiązań dla gastronomii oraz hoteli. Wieczorem zostaną ogłoszeni laureaci Nagrody Innowacji R+T 2021. Więcej o zwycięzcach usłyszymy dzień później – 23 lutego będą prezentowane rozwiązania, które zdobyły to wyróżnienie. W środę 24 lutego odbędzie się Forum Bram oraz Forum Smart Home. Czwartek z kolei poświęcony będzie zagadnieniom związanym z architekturą.

Organizatorzy zapowiedzieli, że materiały z R+T digital 2021 będą dostępne przez 365 dni, aż do kolejnej wirtualnej edycji tej imprezy.

 

Zobacz również

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy kończy produkcję w Bielsku

Assa Abloy Mercor Doors wygasza produkcję w fabryce w Bielsku. Działalność będzie przeniesiona do zakładu w Dobrzeniu Wielkim.

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Arbonia przeznaczy 200 mln euro na rozwój segmentu drzwi

Grupa Arbonia poinformowała o podjęciu ostatecznej decyzji co do sprzedaży dywizji klimatu firmie Midea Electrics Netherlands. Pierwsze kroki związane ze zbyciem były podjęte na początku tego roku.

ML System z prawie 300-procentowym wzrostem eksportu

ML System z prawie 300-procentowym wzrostem eksportu

Grupa ML System opublikowała dane finansowe za rok 2023. W tym czasie wielokrotnie zwiększył się eksport. Natomiast zarówno przychody ze sprzedaży, jak i zysk brutto oraz EBIDTA zmalały.

1