Znany piłkarz ambasadorem marki Dobroplast

Red.: |Data publikacji:

Firma Dobroplast związała się kontraktem marketingowym z wielokrotnym reprezentantem Polski w piłce nożnej. Będzie on ambasadorem producenta stolarki z Podlasia przez najbliższe trzy lata. To niejedyny polski producent, który ostatnio związał się ze znanym polskim fanom piłki nożnej nazwiskiem.

Nowym ambasadorem firmy Dobroplast został Kamil Grosicki, 80-krotny reprezentant Polski w piłce nożnej i zdobywca 17-goli dla niej. Obecnie jest zawodnikiem West Bromwich Albion, ale coraz głośniej mówi się o jego powrocie do Ekstraklasy. Obecnie najgłośniej mówi się o tym, że popularny „Grosik” zostanie zakontraktowany przez Pogoń Szczecin (wcześniej na medialnej giełdzie klubów królowała Legia Warszawa). Kamil Grosicki pojawi się w komunikacji marketingowej Dobroplastu z uwzględnieniem mediów społecznościowych oraz szeregu wydarzeń z udziałem piłkarza.

Kamil Grosicki, nowy ambasador Dobroplastu:

Tym razem nie musiałem czekać do końca okienka, bo na stole pojawiła się naprawdę atrakcyjna oferta. Dobroplast zaprezentował się jako firma godna zaufania, czego dowodzi z resztą jej ugruntowana i silna pozycja na rynku. Cieszę się również, że znów będę miał pretekst by częściej gościć w podlaskich stronach. To dla mnie wyjątkowe miejsce, które darzę ogromnym sentymentem.

Grzegorz Kowalski, prezes zarządu firmy Dobroplast:

W naszej firmie od samego początku jesteśmy blisko sportu i aktywnie wspieramy sportowe pasje naszych pracowników. Wybór Kamila na ambasadora marki nie wynika jednak wyłącznie z naszego zamiłowania do piłki nożnej. Na co dzień pracujemy w zupełnie różnych branżach, ale łączy nas wiele wspólnych wartości, takich jak determinacja i wytrwałe dążenie do celu. Podobnie jak Kamil wciąż doskonalimy swoje umiejętności i tak jak on swoimi golami uszczęśliwia kibiców, tak my staramy się maksymalnie zadowolić naszych klientów, oferując im najwyższej jakości produkty. „Grosik” to wspaniały sportowiec i świetny człowiek, a przed nami kilka lat znakomitej współpracy.

Dobroplast to niejedyna firma, która związała się ostatnio z ambasadorem znanym dobrze polskim fanom piłki nożnej. Firma Bertrand w tym roku związała się kontraktem z TomaszemKuszczakiem, byłym reprezentantem Polski, który grał w takich klubach jak Manchester United, West Bromwich Albion, Birmingham City, Wolverhampton Wanderers F.C. Piłkarz w 2019 r. zakończył karierę sportową. Efekty tej współpracy widać już na stronie internetowej tego producenta oraz w jego mediach społecznościowych.

Sponsoring piłki nożnej oraz współpraca z zawodnikami mają w stolarce długą tradycję. Oknoplast w 2012 r. został sponsorem Interu Mediolan, a rok później rozpoczął współpracę z Borussią Dortmund i Olympique Lyon. W 2014 r. Drutex pozyskał nowych ambasadorów, którymi zostali piłkarze Philipp Lahm, Andrea Pirlo i Jakub Błaszczykowski. W 2014 r. Wiśniowski został sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, z kolei w 2017 r. firma zaczęła sponsorować francuski klub Girondins de Bordeaux. To tylko kilka z wielu przykładów współpracy świata piłkarskiego i stolarki.

Zobacz również

Veyna już pracuje w nowej lakierni

Veyna już pracuje w nowej lakierni

Veyna na początku kwietnia otworzyła nową lakiernię proszkową. Dzięki tej inwestycji zwiększy się znacząco wydajność lakierowania.

XXXII edycja Forum 100 dobiegła końca

XXXII edycja Forum 100 dobiegła końca

Właśnie kończy się kolejna edycja konferencji Forum 100. Dzisiaj na PGE Narodowym spotkali się menedżerowie z branży stolarki.

Już za chwilę rozpoczyna się Forum 100!

Już za chwilę rozpoczyna się Forum 100!

Właśnie na Stadion Narodowy w Warszawie weszli goście - menedżerowie z branży stolarki. Rozpoczyna się kolejna, XXXII edycja, branżowej konferencji.

1