Aktualności
Siła medialna marek stolarki
Wśród marek branży stolarki największą wartość medialną wykazała marka Fakro, której siłę określono na 100 tys. punktów. W rankingu powszechnym pozwoliło to jednak zająć dopiero 322 miejsce.
Czytaj dalejOFS Online Jesień 2021 – trwa I dzień spotkania
W dniach 16-17 listopada odbędzie Ogólnopolskie Forum Stolarki Online Jesień 2021. Podczas tego dwudniowego spotkania menadżerów branży stolarki omawiane będą najważniejsze tematy sezonu 2021. Poznamy też prognozy na kolejny rok.
Czytaj dalejRekordowy rok dla Drutexu
Rok 2021 wydaje się być niezwykle udany dla Drutexu, który już po I półroczu informował o wzroście sprzedaży o 28 proc. Po trzech kwartałach wskaźnik ten wzrósł nawet do 30 proc., a przychody przekroczyły granicę miliarda złotych.
Czytaj dalejBranżowisko #132 – Zapowiedź OFS Online Jesień 2021. Perspektywy rynku szkła
To już w tym tygodniu! Ogólnopolskie Forum Stolarki Online Jesień 2021 rozpoczyna się już 16 listopada 2021 r. Zapisz się już dziś, by nie przegapić tego wielkiego wydarzenia! To nasz temat numeru!
Czytaj dalejDwucyfrowy wzrost cen stolarki w październiku
W październiku w sklepach należących do sieci PSB produkty budowlane podrożały średnio o pona 20 proc. w porównaniu do października 2020 r.
Czytaj dalejSaint-Gobain z dużym wzrostem po trzech kwartałach
Saint-Gobain podsumowało wyniki handlowe za trzy kwartały. W obecnym roku sprzedaż była wyższa o 21 proc. w stosunku do 2020 r.
Czytaj dalejGrupa Roto idzie na rekord
Jak prognozował podczas międzynarodowej konferencji prasowej Eckhard Keill, prezes Roto Frank Holding AG, ten sezon powinien zakończyć się rekordowymi wynikami dla tej niemieckiej grupy.
Czytaj dalejDwucyfrowe wzrosty sprzedaży w AGC
AGC podsumowało trzy kwartały działalności pod względem finansowym. W tym okresie spółka zanotowała wzrost sprzedaży netto o 21 proc.
Czytaj dalej